; hij had het zó druk, dat hij er nog niet toe gekomen was om het voor me op band te zetten. Nou ja... niet zo erg, dat loopt niet weg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
; hij had het zó druk, dat hij er nog niet toe gekomen was om het voor me op band te zetten. Nou ja... niet zo erg, dat loopt niet weg! manzano"]
Had de arts enig idee hoe lang hij dit al had?
[/quote]
[quote="PeppySan schreef:Hoe is dit in hemelsnaam ontstaan?
Wél was het ook voor hem onbegrijpelijk dat Beer überhaupt nog leefde...
.
en een OP dan ook niet meer nodig was. Ik denk dat zijn maag daar al groot was en op de darm drukte. Misschien dat hij door de rit naar de kliniek (overgens niet dezelfde kliniek waar Beer nu geopereerd werd) weer op z´n plaats "geschud" is ?? Géén idee!!! Ik ben zelf ook wel erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren/ontstaan is!!
!). We hebben al heel wat keren een DA voor hem gehad! Na verloop van tijd, hadden we altijd erg snel in de gaten als hij weer buikpijn kreeg en we hebben heel wat keren ´s nachts met hem gelopen! (De laatste keer was op kerstavond....) Hier knapte hij altijd erg van op, ik denk dat die maag door het lopen, dan weer een stukje van de darm schoof en daardoor steeds werd voorkomen dat het een "echte" koliek werd
!Jura schreef:...Wat ik me ook afvroeg: als ze dit eerder hadden ontdekt, hadden ze er dan iets aan kunnen doen? Bijvoorbeeld toen de maag 20 liter was, dus 2x zo groot. En hadden ze hier eventueel achter kunnen komen, of kan dat alleen als het al te laat is, zoals bij Beer?
!! Ik zit zelf ook nog met een aantal vragen en als ik van de week naar de DA ga, wilde ik hem dat so-wie-so ook vragen!jilleroo schreef:..wat staat er nu op de foto 2e van boven helemaal rechts? ik heb ernaar staan kijken maar werd er niet duidelijk van (missschien moet ik een nieuwe bril??)
!
! Door alle gedoe er omheen, kon ik het waarschijnlijk nog niet echt beseffen
!