energievelden en magneten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re: energievelden en magneten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 13:05

Hmmm... Ik maak daar niet zo goed uit op wat die lijnen nou precies zijn. Bloos

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 13:06

Misschien ff verder googlen?
Ik vind het ook niet iets wat zomaar ff uit te leggen is, electrische straling vind ik makkelijker uit te leggen.

Van een man die gasleidingen legt in Drenthe (is kennis) weet ik dat er wel studies voor zijn maar welke..

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 13:10

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 13:16

Ja, ik doel op het stukje stationaire magnetische velden. Volegns mij is datgewoon biochemie en heeft de mens daar geen invloed op. Misschien dat iemand die fysische geografie of biochemie heeft gestudeerd wetenschappelijk kan uitleggen wat er dan precies gebeurt. Knipoog

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 19:47

elke is het je eigen stal op staat je paard daar in pension ?
En hoe staan anderen tegenover dat er zeker een hoogspanningskabel en misschien wel een umts staat ?

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 19:51

Hij staat op een pension stal. Maar het lastig om hem op een andere stal neer te zetten aangezien ik een shire hengst heb. Op deze stal gaat hij veel naar buiten, heeft een grote stal en ze doen niet moeilijk over hengsten.

Ik heb het er nog niet over gehad, omdat me dit gister pas opeens te binnen schoot, maar de staleigenaar doet zelf aan quantum touch, dus denk dat zij hier wel voor open staat.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 19:52

Maar ik wil nu misschien wel gaan kijken als ik hem tijdelijk ergens anders neer zet of het dan beter gaat. Maar dat is echt een tijdelijke stalling, want daar is ook bijna geen weidegang enzo..

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 11:54

volgens mij is het allemaal wel duidelijk zo en is het wel lastig voor je, dat lees ik ook. Ben benieuwd wat de eigenaar er van zegt.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 12:07

Ja.. Ik heb hier helaas alleen nog niemand gehoord over wat ik zou kunnen doen tegen die hoogspanningsmast.. Wel over wateraders en daar ga ik ook zeker naar kijken.. Maar ik zou ook heel graag goede ervaringen willen weten van mensen waarbij dat gemeten is en die inderdaad iets hebben laten plaatsen, en wie dat dan bij hun gedaan heeft.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:24

Wauuuw!! helaas is dit topic doorgeven van BV aan mij mislukt en ben ik er nu pas van op de hoogte! Bloos!

wij wonen nu bijna 3 jaar ongeveer 250m. van de hoogspanningskabels af en we hebben ook nog eens een transformatorhuisje naast ons erf staan Rolleyes

mijn paard Gam begon na 2 maanden al lichamelijke problemen te krijgen en werd langzaamaan steeds zieker en zieker. Het sluimerde dus er was ook heel moeilijk een vinger op te leggen. Vooral zijn psyche kreeg een grote knauw.

Ik heb in die afgelopen jaren echt heel veel geprobeerd maar heb begin dit jaar iets constructiefs gevonden tegen de electro-straling. Dit is een apparaat wat 11.000m2 in een piramidevorm beschermd, de straling neutraliseert. Alles blijft gewoon werken maar is niet meer schadelijk voor de gezondheid van mens, dier en plant. Het staat sinds februari op ons erf. Mijn andere paard, die hier later kwam wonen, had acuute last van de straling. Zodoende kon ik bij hem meteen zien en voelen (middels reiki) dat het werkte.
Mijn andere paard heeft een langere herstelperiode nodig omdat die vervelend ziek is; chronische drainageproblemen.

Het 'bedrijf' (dat is het in wezen wel maar ik vind niet dat je het zo kan noemen) heeft meerdere produkten en de mensen die het bedrijf runnen zijn echt met een groot goed bezig Ja
voor meer info kunnen jullie hier terecht; www.aquariuswholism.nl als je last hebt van straling is dit absoluut de moeite waard om te kijken of contact met ze op te nemen. wij kunnen hier nu met wat meer rust wonen en mijn paardjes zitten veel beter in hun vel!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 06:09

pellie dat is positief nieuws voor jou, ik ga de site bekijken want ik kan me haast niet voorstellen dat je je tegen die straling beschermen kan, wel afketsen. Ben heel benieuwd.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 08:49

Pellie schreef:
Wauuuw!! helaas is dit topic doorgeven van BV aan mij mislukt en ben ik er nu pas van op de hoogte! Bloos!

wij wonen nu bijna 3 jaar ongeveer 250m. van de hoogspanningskabels af en we hebben ook nog eens een transformatorhuisje naast ons erf staan Rolleyes

mijn paard Gam begon na 2 maanden al lichamelijke problemen te krijgen en werd langzaamaan steeds zieker en zieker. Het sluimerde dus er was ook heel moeilijk een vinger op te leggen. Vooral zijn psyche kreeg een grote knauw.

Ik heb in die afgelopen jaren echt heel veel geprobeerd maar heb begin dit jaar iets constructiefs gevonden tegen de electro-straling. Dit is een apparaat wat 11.000m2 in een piramidevorm beschermd, de straling neutraliseert. Alles blijft gewoon werken maar is niet meer schadelijk voor de gezondheid van mens, dier en plant. Het staat sinds februari op ons erf. Mijn andere paard, die hier later kwam wonen, had acuute last van de straling. Zodoende kon ik bij hem meteen zien en voelen (middels reiki) dat het werkte.
Mijn andere paard heeft een langere herstelperiode nodig omdat die vervelend ziek is; chronische drainageproblemen.

Het 'bedrijf' (dat is het in wezen wel maar ik vind niet dat je het zo kan noemen) heeft meerdere produkten en de mensen die het bedrijf runnen zijn echt met een groot goed bezig Ja
voor meer info kunnen jullie hier terecht; http://www.aquariuswholism.nl als je last hebt van straling is dit absoluut de moeite waard om te kijken of contact met ze op te nemen. wij kunnen hier nu met wat meer rust wonen en mijn paardjes zitten veel beter in hun vel!

Hoi,

mijn paarden doen het prima hier bij de hoogspanningsdraden maar ben zelf wel heel gevoelig en heb een paar middelen gevonden die redelijk helpen maar niet afdoende. Knipoog

Ik kan sowieso aardstraling meten, maar daar hebben we hier gelukkig geen last van, voornl van laag frequentie straling, behoorlijke dosis.
(Dus niet decttelefoons, UMTS, wireles internet etc)..

mag ik je vragen wat zo'n piramide kost?

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 10:10

Ik had nog even naar die hoogspanningsmasten bij de wei gekeken waar mijn paard staat, maar daar zit dus wel een umts mast..

Maar ik heb navraag gedaan op stal en de pensionhoudster vertelde mij dat er daar positieve straling uit de grond kwam en dat deze dus de negatieve straling zou compenseren. (heeft ze laten meten)

Helaas is voor mij zo;n piramide iets te duur om het even uit te proberen.. Lachen Hij kost zo;n 2000 euro, als ik goed heb gekeken Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:32

ik kan dat bedrag ook niet ff op tafel leggen, en heb hem in huurkoop genomen. betaal dus maandelijks een x bedrag en heb hem in overleg eerst een paar maanden op proef gehad. was ik van mening dat het niet werkte kon het zo terug.

elke, er zijn ook kleinere apparaten en andere manieren misschien (benzoliet hangers) om je paard te beschermen. ik heb zelf een beetje twijfels over positieve straling uit de aarde die electro straling kan compenseren. hebben ze ook verteld waaruit die positieve straling bestaat?

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 11:13

Nee daar heb ik geen idee van.. Dat is ook geweest voordat ik op stal kwam te staan..

Ja al zou het maar alleen iets zijn voor in stal.. Want daar staat hij toch wel de helft van de dag en in de winter staat hij daar bijna heel de dag.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:18

oh wat veel.... Bloos da's niet de oorzaak dat hij zich daar niet oke voelt?

welke symptomen zie je bij hem trouwens?

snoezzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:30

Ik ken iemand die zo'n pyramide heeft (een stalhouder). Deze was zeker niet zo duur, hoor. Ik geloof een paar honderd euro. Volgens de stalhouder helpt het echt. Ik zal dit weekend vragen waar hij de pyramide besteld heeft.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 16:32

Tsjah dat is de meeste weidegang die ik daar in de buurt kan vinden. Dat is ook één van de redenen dat ik niet naar een andere stal wil. In de zomer gaan ze ergens tussen 10 en 11 naar buiten en komen rond 7 uur naar binnen, soms ook wel later. En in de winter komen ze 2 tot 4 uur buiten. Op veel andere stallen is dit standaard 2 uur of alleen als je het zelf doet.

Hij had een ontsteking aan de ophang van zijn darmen, dit is nu, na ongeveer een half jaar, helemaal over. Dit is gekomen door een worminfectie, die hij laatst ook weer had, terwijl we hem wel ontwormd hadden. (over 2 weken wordt er weer bloedgeprikt en dan weet ik dus pas zeker of alles nu over is)

Op dit moment zuigt hij nog lucht, wat (denk ik) tegelijkertijd met de ontsteking is ontstaan.

Maar eerder toen ik hem los in de bak deed, moest hij eerst altijd een rondje rennen, bokken, springen enzo. Nu laat ik hem in de bak en is hij super rustig. Maar dit kan dus ook komen, doordat hij nu gewend is. Hij reageert namelijk zeer heftig op een nieuwe omgeving.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:05

oke, toch zou die joligheid wel moeten blijven, zeker als ze wat meer op stal staan dan goed is. bij ons is veel helderheid gekomen door metingen van homeopathen/natuurgenezers. dat leverde meer (diepgang) op dan onderzoek van VA.

maar duidelijk dat hij niet goed in zij vel zit nee!

snoezz, het verschil qua prijs zit 'em ook in de grootte van de piramides he, hoe groter hoe meer bereik. Ja

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 17:16

In de wei wil hij nog wel eens een sprintje trekken of iets dergelijks.

Maarja het is ook wel een shire he.. Tong uitsteken

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:20

ooooooooh aha.... had je dat niet eerder kunnen zeggen? Knipoog

maar ff anders, mijn tinkies hoef ik ook niet op te sluiten, die worden doodongelukkig. toen ik gam nog op pension had was de overgang van zomer naar winter seizoen killing voor hem en dat werd elk jaar erger leek het wel. met behulp van edelstenen werd het wat dragelijk voor hem.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 19:38

om te verduidelijken; daar kan hij ook last van hebben.

Elke87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 19:58

Haha tsjah sorry Tong uitsteken

Ik heb niet het idee dat hij last heeft van de overgang van winter naar zomer. En langer buiten is natuurlijk het meest ideaal, maar in de opfok stond hij in de winter ook veel binnen en hij was daar ook gewoon hetzelfde als in de zomer, voor zover ik dat aan hem kon zien.

Zijn stal is wel echt ideaal, hij kan alles zien en kan ook met het paard naast hem kroelen, dit is tevens zijn weidemaatje.

Hij staat nu pas een jaar in pension en heeft daar na drie maanden die ontsteking gekregen, dus weet ook niet hoe hij eerst was. In de veulenwei kon ik er namelijk pas bij komen toen hij daar weer bijna weg ging. (zoals ik al eerder zei, hij is zeer onder de indruk van een nieuwe omgeving)

Maargoed hoe kan ik daar dan achter waar hij last van heeft?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 20:16

oke helder! Ja

wat ik een goede oplossing vind, wat bij mijn paarden veel duidelijk heeft gemaakt is laten doormeten door een homeopaat. die gebruiken vaak een Lecher antenne en lopen alle vitale delen etc na en kunnen meteen zien welke waarden alle onderdelen hebben. aan de hand daarvan geven ze advies over de te geven medicijnen (niet reguliere dus). Een goede natuurgenezer/homeo kan je ook vertellen of hij daadwerkelijk last van de straling heeft.

't natuurlijk wel zo dat je daarmee de oorzaak niet aanpakt maar wel het paard zijn weerstand kan verbeteren. mocht hij idd last van straling hebben dan zal daar toch ook iets aan gedaan moeten worden anders is het water naar de zee dragen en ben je bakken met geld kwijt aan opknappen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:07

Mensen mensen kom op zeg, wie een béétje heeft opgelet bij biologie en natuurkunde op school, kan zoiets toch niet serieus nemen....