Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Pellie schreef:Wauuuw!! helaas is dit topic doorgeven van BV aan mij mislukt en ben ik er nu pas van op de hoogte!
wij wonen nu bijna 3 jaar ongeveer 250m. van de hoogspanningskabels af en we hebben ook nog eens een transformatorhuisje naast ons erf staan
mijn paard Gam begon na 2 maanden al lichamelijke problemen te krijgen en werd langzaamaan steeds zieker en zieker. Het sluimerde dus er was ook heel moeilijk een vinger op te leggen. Vooral zijn psyche kreeg een grote knauw.
Ik heb in die afgelopen jaren echt heel veel geprobeerd maar heb begin dit jaar iets constructiefs gevonden tegen de electro-straling. Dit is een apparaat wat 11.000m2 in een piramidevorm beschermd, de straling neutraliseert. Alles blijft gewoon werken maar is niet meer schadelijk voor de gezondheid van mens, dier en plant. Het staat sinds februari op ons erf. Mijn andere paard, die hier later kwam wonen, had acuute last van de straling. Zodoende kon ik bij hem meteen zien en voelen (middels reiki) dat het werkte.
Mijn andere paard heeft een langere herstelperiode nodig omdat die vervelend ziek is; chronische drainageproblemen.
Het 'bedrijf' (dat is het in wezen wel maar ik vind niet dat je het zo kan noemen) heeft meerdere produkten en de mensen die het bedrijf runnen zijn echt met een groot goed bezig![]()
voor meer info kunnen jullie hier terecht; http://www.aquariuswholism.nl als je last hebt van straling is dit absoluut de moeite waard om te kijken of contact met ze op te nemen. wij kunnen hier nu met wat meer rust wonen en mijn paardjes zitten veel beter in hun vel!
Hij kost zo;n 2000 euro, als ik goed heb gekeken
da's niet de oorzaak dat hij zich daar niet oke voelt?