Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
potverdikkie schreef:sorry, reageer nog maar een keer. Ergens geloof ik het niet......
Het paard zou dan inmiddels al fikse brandwonden op zijn been moeten hebben, en dat valt echt wel op.
Bovendien zal dat zo zeer doen, dat het paard zich echt niet nog een keer met brandwonden en al in zo'n zak laat plaatsen!!
Sterker nog, hij zal de dag erna zo kreupel lopen.......
ztugwell schreef:Hij loopt zowiezo erg kreupel door die hoefzweer , loopt op het puntje van zijn hoef .
ztugwell schreef:Sorry , maar ik ga dit toch echt niet verzinnen .
ztugwell schreef:Hoezo fikse brandwonden op zijn been ? Als je een hoef van een paard in de zak zet is het niet zo dat zijn hele been nat staat hoor .
KiWiKo schreef:ztugwell schreef:Hij loopt zowiezo erg kreupel door die hoefzweer , loopt op het puntje van zijn hoef .
onzin, want als de zweer eruit is loopt het paard niet meer kreupel'
hoefszweer is ineens ontzettend stokkreupel, en als de zweer open is is het paard weer rad

want hier wordt al dik een jaar mee gemodderd........ en het komt wel goed, maar wat een heidens karwei
KiWiKo schreef:de zakken kunnen niet af als ze eenmaal om gebonden zijn
zelfs de grootste slopers lukt dat niet.

luxje schreef:KiWiKo schreef:de zakken kunnen niet af als ze eenmaal om gebonden zijn
zelfs de grootste slopers lukt dat niet.
maar als er echt kokend water in die zak zit, lijkt het me dat het paard wel iets harder protesteerd dan alleen drie passen opzij zetten..
mijn vorige paard waar een zweer uitgesneden was (ook van niets aan te zien binnen een uur stokkreupel) liep niet direkt weer rad trouwens..
en mag ik zeggen dat je foto wellicht schokkend kan zijn en misschien beter in een linkje had gekund?
Kan ook komen doordat ik met een schuin oog the sixt sence aan het kijken ben hoor

want ze wordt altijd platgespoten als ze met haar aan het werk gaan