Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Floran schreef:ik zou zowiezo wachten tot de wond weer helemaal hersteld is voordat je er weer een singel omheen doet!! verder helpt calendulan (volgens mij schrijf je het zo) ook vrij goed.
Verder kun je, als het wondje bijna/net weer helemaal dicht zit er ook ff een zachte doek tussen doen.. maar als je een bontje hebt, zal dat ook wel goed gaan denk ik.
ik zou wel ff kijken of er een oorzaak voor het wondje is, misschien veel zand oid tussen de singel??
Bij mij brand het altijd ontzettend, vooral een open wond, dus hou je paard maar goed vast als je het erop zou gaan spuiten
xxxAmyxxx schreef:oei, moet je wel erg oppassen met pleistersprayBij mij brand het altijd ontzettend, vooral een open wond, dus hou je paard maar goed vast als je het erop zou gaan spuiten
disney schreef:xxxAmyxxx schreef:oei, moet je wel erg oppassen met pleistersprayBij mij brand het altijd ontzettend, vooral een open wond, dus hou je paard maar goed vast als je het erop zou gaan spuiten
haha meen je dat? kheb het persoonlijk nog niet uitgetest, maar die mevrouw was er wel blij mee, duss
maar als het gaat branden dan wil het wel zeggen dat het ontsmet!!![]()
misschien hangt het er ook vanaf welk merk je gebruikt...
De goedkope merken zou ik dan niet nemen, Hansaplast werkt goed en blijft lang zitten. Lijkt me ook voor je paard dan fijner zodat je hem niet steeds moet onderspuiten met die zooi