am13 schreef:Ik zou zeggen: waar wacht je op???
Heb net een e-mailtje gestuurd naar haar

Nu wachten op een antwoord..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

am13 schreef:Ik zou zeggen: waar wacht je op???

Maikaatje schreef:Mijn haflinger is stijf in haar nek zou kraken een optie zijn?
Maar ook wat in z'n rug denken we
Guzzista schreef:Misschien domme vraag, maar ben je zeker dat het zadel past? Dat de pony niet scheef is?
am13 schreef:Guzzista schreef:Misschien domme vraag, maar ben je zeker dat het zadel past? Dat de pony niet scheef is?
Helemaal geen domme vraag, want het is natuurlijk heel erg belangrijk dat je zadel goed past, maar je kunt beter eerst je pony recht zien te krijgen, dan je zadel scheef laten vullen zodat hij op de scheve pony past... daar maak je het probleem alleen maar groter mee

Fnie schreef:Ik had eerst een gewoon zadel , en toen ben ik over gestapt naar een soort haflingerzadel.
Misschien zou het kunnen dat het een slecht zadel is.. Maar als ik zonder zadel rij dan is het ongeveer hetzelfde , maar eigenlijk toch iets beter.. Ik weet het niet, maar als de osteopaat zou komen , zou er dan over het zadel gesproken worden?

Up_to_Date schreef:Heb je al een afspraak staan bij de osteopaat??

Up_to_Date schreef:Fijn dat het zo snel kan, de meesten osteopaten hebben het enorm druk.
Wie komt er 5 juli?
Ik hoop dat je verbetering merkt!

en dan moesten we drie dagen gewoon wandelen met hem, en dan na drie dagen mochten we beginnen logeren.
!
echt super gewoon. Daarna nog een keer terug geweest voor controle, en toen is ze nog een keer gekraakt.
Fnie schreef:Up_to_Date schreef:Fijn dat het zo snel kan, de meesten osteopaten hebben het enorm druk.
Wie komt er 5 juli?
Ik hoop dat je verbetering merkt!
De osteopaat is gekomen
M'n pony was ergens aan de achterhand geblokkeerd waardoor - als er druk op z'n rug was- het moeilijk ging om te galopperen enzo..
Ze heeft enkele dingen verandert in z'n rug ofzoen dan moesten we drie dagen gewoon wandelen met hem, en dan na drie dagen mochten we beginnen logeren.
Het is moeilijk vind ik om via de longe te zien of er al verandering in zit , want meestal zit ik gewoon op m'n pony en kan ik niet zien hoe hij loopt![]()
We moeten nu nog een drie weken zo verder gaan (logeren, veel stappen , en veel laten drinken & iedere dag stretchen)
En begin augustus moet ik haar weer contacteren en dan mag er waarschijnlijk weer een zadel op.
Kben echt heel blij dat ik het heb laten doen!
En normaal moesten ik en m'n zus die 70 euro zelf betalen maar m'n ouders hebben het uiteindelijk dan toch betaald

Up_to_Date schreef: