Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

? 
Yinari schreef:En wat doet die Haarlemmerolie dan precies?
). En dan na een week een ivermectine wormen kuur en daarna weer gewoon ontwormen. Mijn paard heeft een paard dagen wat buikpijn gehad (de eerste twee dagen flinke buikpijn, echt een gevoelige buik, geen koliek, maar je moest absoluut niet aan die buik komen) en daarna was hij er goed vanaf. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat helpt bij jouw paard hoor, maar gewoon even mijn ervaring.
ennuh handen wassen helpt echt niet, ja na een dag of drie
kimmie261 schreef:uitslag van het mestonderzoek is,dat er geen wormen of eitjes of wat voor besmetting dus ook te vinden is in zijn mest....
ongelooflijk...
de VA komt nu toch weer terug om hem te spuiten tegen wormen,omdat wormenkuren dus niets zullen uithalen...
zal wel goed vragen wat voor spul ze gaat spuiten en hoe risicovol dat gaat zijn...

kimmie261 schreef:in zijn mest vind ik nog dagelijks wormen,die smerige dingen bewegen gewoon...brrrrrrrrr
ik weet het echt even niet meer...ze zei gister aan de telefoon dat ze nu dus ook niet weten welke wormenkuren je zou moeten geven,omdat hij "schoon" is bij het mestonderzoek.
vandaar dat ze zei,dat nu via het bloed ontwormen het beste was dan wordt echt alles aangepakt wat nog leeft in hem,
hij wordt dan vrijdag gespoten worden en na 4 weken weer...
kimmie261 schreef:ja,daar ben ik me inmiddels zeer van bewust..
overigens de DA die hier komt is verbonden aan een grote kliniek hier in het noorden van duitsland...
er waren in zijn mest geen eitjes te vinden en geen volwassen wormen,zal je net zien,is er net een verkeerd stukje mest meegenomen...
vanmorgen bij het uitmesten zaten er weer een stuk of 30 in zijn mest..bah bah ...