Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaaikeUshi schreef:Dus ze staat nu een half jaar met pijnstillers.... wist niet dat dat mocht eerlijk gezegd.
Het is niet dat ik het Mieke niet gun of zoiets, of jullie niet. Het paard zal nu ook zeker opknappen en ik hoop ook echt dat dat arme dier deze ellende nooit meer hoeft mee te maken maar als je ook zegt dat de smid een paar krachtpatser manieren heeft moeten laten zien, dan heeft ze toch echt heel veel pijn en ellende meegemaakt. En dan vraag ik me af wat wijsheid is / was. Een paard leeft in het nu, die weet niet dat het beter wordt, of hoe slecht het was. Ik weet niet waar ik zelf de grens zou stellen, stel dat het mijn paard was geweest, maar ik vind het filmpje al niet om aan te zien en dan zie ik het hoofd van Mieke er niet eens bij. Dus ik hoop echt dat ze minstens 25 jaar wordt en zo snel mogelijk eindelijk zonder pijn.
mysa schreef:Wat is paardenmeel? En welke pijnstiller krijgt ze?
CarpeDiem schreef:Enne, genezen was idd een voorbarige opmerkingGeloof dat ik af en toe beetje te enthausiast ben
En ik ben idd de dierenartsassistente van de kliniek die haar aan het oplappen is.
CarpeDiem schreef:Ze kunnen het terug krijgen idd, het hoeft niet..
We gaan binnenkort een foto maken van de hoeven. Dan zullen we weten of ze een bolling aan haar hoefbeen heeft, en of je dus blijft zien dat ze bevangen is geweest. Anders kan ze gewoon 'genezen'
NesyD schreef:Echt super wat er allemaal voor deze merrie is en wordt gedaan!! Zeker nu blijkt dat er een stijgende lijn inzit, Toppie!!