Nee, je leest er niet overheen, zie bovenstaande link, ook op de site van de fabrikant zelf staat de magnesium "vorm" niet omschreven
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik merk écht dat ht werkt, mijn merrie is veel rustiger in haar hoofd 
Ze heeft gewoon teveel 'bloed' door haar aderen stromen.
Durf ook niet met zekerheid te zeggen dat je paard er rustiger van zal worden, zijn er niet verschillende soorten magnesium (vormen)?? Want dit is een site over hoeven
Iris82 schreef:Die van ons staat nu al een tijdje op NAF Relax en ik moet zeggen dat ik wel een beetje verandering merk hoor.
Ze springt niet meer 20 keer weg voor bakkabouters en ze is toch wat meer geconcentreerd. Ik ben tevreden.

een wit poedertje heeft ze geen moeite mee, maar kruiden die een beetje geur hebben

eike schreef:Heb zelf een Haertbreaker merrie waar ik Z dressuur mee rijdt, is zeer stressie en kijkerig, heb ook eerst allerei middelen geprobeerd die niet echt veel hielpen. Heb nu een andere instructrice, en we werken nu continu aan het voorwaarts neerwaartse omdat ze zichzelf genoeg opricht in ring zelf. Ze staat nu ook hele dagen buiten met kameraden rond haar en elke dag een flinke training of een goede wandeling we nemen tussendoor ook nog eens wat sprongen mee want ze heeft vroeger ook Z gesprongen. Heb nu vele betere resultaten dan vroeger, krijg haar er meer doorgereden en in moeilijke situaties op wedstrijd of training val ik steeds terug op het voorwaarts neerwaarts. Ik geloof niet in kalmerede producten het zit zelf in je hoofd heb ik zelf ondervonden stressie paarden hebben meestal ook een stressie ruiter (ben zelf ook zo) misschien zelf iets kalmerends nemen? Tijd en geduld zullen beloond worden, heb er vijf jaar over gedaan en krijg nu maar een beetje resultaat. Ben heel fier op mezelf en zeker mijn paard.

Zilly schreef:@ Loulou: geen ervaring meeDurf ook niet met zekerheid te zeggen dat je paard er rustiger van zal worden, zijn er niet verschillende soorten magnesium (vormen)?? Want dit is een site over hoeven
beantsje schreef:geen supplement maar gewoon minder krachtvoer en meer ruwvoeder!
er moet wel wát pit in blijven zitten, bovendien de heetheid moet wel blijven, er moet wat in zitten om er wat uit te halen, maar het is voor een paard ook prettig als hij zelf nét wat meer rust in zijn hoofd heeft. wat minder chaos en wat meer concentratie. het maakt van een heet paard echt geen mak bospaard ofzo hoor. Lappie_Lap schreef:Maar je paard wordt van al die supplementen niet suf in de zin van ... hij kan nog wel fatsoenlijk en veilig een parcours springen?
Dit aangezien er naast dressuur op dezelfde wedstrijddag ook nog wel eens gesprongen wordt.
Zó zwaar werkt het nu ook weer niet, en geloof me als iets eng is gaan ze er nog steeeeeds vandoor hoor, maar ze blijven net wat langer kalm en zijn ook net wat eerder rustig te krijgen. Het verricht geen wonderen 
. Hij doet dat niet alleen bij mij, maar ook bij andere ruiters, die er niks om geven (ik vind het zelf wel heel vervelend, en zal ook de laatste zijn om niet toe te geven dat ik het wel enigszins versterk). Dus ik wil hem ook een supplement gaan geven. Twijfel alleen nog even tussen de Cavalor Calm en de Pavo Nerv Control.