Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Prisca schreef:ik zie hier van alles maar niemand heeft het echt over de mate van belasting.
Ik denk dat bij een paard met deze bemerking de mate van regelmatige belasting ERG belangrijk is. Dit is geen paard waar je maar 2x of meer in de week door het bos kan crossen. Zo'n paard moet juist goed gereden worden om erger te voorkomen (op de voorhand lopen daardoor meer slijtage).
Wat ben je werkelijk van plan met het paard?. Hoe zou de week indeling eruit zien bij dit paard?.
Je kan iemand geen mening opleggen, alleen meehelpen ergens over na te denken. Van het positieve uitgaan vallen alle puzzelstukjes vanzelf wel op de juiste plek.. 
Prisca schreef:ik zie hier van alles maar niemand heeft het echt over de mate van belasting.
Ik denk dat bij een paard met deze bemerking de mate van regelmatige belasting ERG belangrijk is. Dit is geen paard waar je maar 2x of meer in de week door het bos kan crossen. Zo'n paard moet juist goed gereden worden om erger te voorkomen (op de voorhand lopen daardoor meer slijtage).
Wat ben je werkelijk van plan met het paard?. Hoe zou de week indeling eruit zien bij dit paard?.
Liezel1 schreef:als je dit paard nu zou willen kopen zou ik je ten sterkste afraden dit te doen!
als het nu een paard was geweest dat ik bij wijze van spreken al 10 jaar had, dan had ik er ook wel alles aan willen doen om er het beste van te maken....
Maar een nieuw paard kopen met een 4tje? No way, je krijgt hem de verzekering niet in en het geld dat je bespaart vanwege de lage aanschafprijs ben je over een paar jaar dubbel kwijt aan beslag en andere behandelingen....

), maar ook heel veel paarden die het klaarblijkelijk zeer goed doen. Daarom zijn er ook zoveel verschillende verhalen en meningen.DaydreamRick schreef:Nee hoor, totaal niet.

Prisca schreef:DaydreamRick schreef:Nee hoor, totaal niet.
Oke ik zie geen antwoord op mijn vraag.