Ik wilde jullie even weer op de hoogte houden van het feit dat ik inmiddels een afspraak heb gemaakt voor de nacontrole! Volgende week vrijdag, 28 maart, worden we om 10.30 uur in Emmeloord verwacht. Spannend!!!
Er zitten nu 3 weken stapwerk op, ... nog een week te gaan. We hebben zeker wat hinder gehad van het weer, steeds regen en/of harde wind. Gelukkig heb ik het voorrecht dat ik bij slecht weer ook binnen kan gaan stappen. De paarden hebben namelijk in december hun intrek genomen in een nieuw gebouwde stal. In de oude schuur zijn de boxen verwijderd waardoor ik hier heel mooi kan stappen op harde bodem. Natuurlijk is buiten stappen leuker om te doen, het erf is groot (70m lang en 15 breed) waardoor we wat meer rechtuit kunnen lopen.
Dus laat de sneeuw maar komen .. !!

. Hij moet hiervan iedere dag 15 gr. en het is een emmertje van 1,5 kg, dus kan er een kleine 3 mnd mee doen. Ik ben erg benieuwd of dit supplement een goede bijdrage zal gaan leveren. Want we gaan er vandaag natuurlijk meteen mee starten.
Hoe bedoel je? De hoeveelheid Glucosamine in Glucohorse in vergelijking met Joint supplement??
.. nou, mooi niet dus!!