Coliena schreef:Waarom moet je paard dan perse naar de kliniek? Eenvoudig rectaal onderzoek kan perfect thuis gebeuren. Dus hier is een geurtje aan.
Omdat het geen ongevaarlijke ingreep zou zijn inderdaad, en als het paard zou trappen (dat doet Luna), konden ze dr evt. in een roesje weg zetten.
En hij wil dat er een veearts bij is.
sanne83 schreef:waarom bel je niet een andere osteopaat en vraag je over deze behandeling? Er staat ergens op internet een thesis van een osteopaat die zich met hengstigheid problemen heeft beziggehouden (volgens mij marielle burgers?), misschien kan je die eens om advies vragen?
Ik denk dat de verklevingen niet zo letterlijk genomen moeten worden. Osteopaten willen volgens mij dat alle organen soepel zijn en "glijden". Ik neem aan dat met verklevingen bedoelt wordt als ze dit niet goed doen
Ik wil wel een andere osteo bellen, maar die denken nu zeker: Ja dat wil ik wel doen!! Die denken vast; ze kunnen dat kind dit wijs maken, makkie!!
BrittKitt schreef:Kan de desbetreffende osteopaat niet worden gemaild oid om om opheldering te vragen? Ik weet niet om wie het gaat, maar ben wel heel benieuwd naar zijn verhaal
Ja, misschien kan iemand mij helpen?
pb mij maar..