Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Ik woon in pernis
Arabesk schreef:Paardje532 schreef:Maar ja, mooie naam Nature's Best, toch? Wat wil je nog meer?
Breek me de bek niet open. Mensen denken dat ze 'natuurlijk' voer aan hun paard geven, maar als je de inhoud bestudeert verschilt het amper van de gewone bixen en muesli's. Typisch gevalletje van meeliften op bepaalde trends.
Google bijvoorbeeld eens voor de grap op de woorden paard en natuurlijk.... Wat komt er dan bovenaan te staan
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe= ... lijk&meta=
De nature's best paardenmuesli...
En als ik dan nog even door mag klagen![]()
Dit is de tekst van hun websiteCitaat:Jouw paard heeft recht op een gezond en natuurlijk paardenleven.
...........
...........
Ben ik met pavo eens, maar als je je paard langer bezig wil laten zijn met eten, kan je m net zo goed (graszaad)hooi geven. Dat is nog beter ook.
Zo heerlijk, dat lucht op
henny_w schreef:Als je enigszins verstand van goed voer hebt dan adviseer je NOOIT graszaad als hooi.
Daar hebben al div. paarden flinke ellende mee ondervonden.
henny_w schreef:TS, ik weet niet of het voor jou mogelijk is om aan Hippolytvoer te komen maar ik denk dat het best een optie is om het bij jouw paard te proberen.
Hun site is http://www.st-hippolyt.nl en nee ik heb geen aandelen![]()
Groetjes, Henny
Arabesk schreef:graszaad hooi kan prima als bezighoudertje naast gewoon goed hooi. Paarden die snel dik worden kan je nou eenmaal niet 24/7 hooi geven dat hoogwaardig is in z'n voedingsstoffen. Paarden zijn het meest gebaat bij 24/7 foerageren, naast een paar plakken goed hooi kun je dan graszaadhooi geven om de darmwerking op gang te houden en het paard bezig te houden zodat stalondeugden/maagzweren voorkomen kunnen worden.
henny_w schreef:Arabesk schreef:graszaad hooi kan prima als bezighoudertje naast gewoon goed hooi. Paarden die snel dik worden kan je nou eenmaal niet 24/7 hooi geven dat hoogwaardig is in z'n voedingsstoffen. Paarden zijn het meest gebaat bij 24/7 foerageren, naast een paar plakken goed hooi kun je dan graszaadhooi geven om de darmwerking op gang te houden en het paard bezig te houden zodat stalondeugden/maagzweren voorkomen kunnen worden.
Dat bedoel ik niet.
Zoek maar eens in de zoekfunctie hier op Bokt naar graszaadhooi.
Paarden die er goed ziek van zijn geweest.