Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
FlashyFreddy schreef:Inmiddels is me deze week duidelijk geworden dat er met Ignis niets mis is
Katja schreef:FlashyFreddy schreef:Inmiddels is me deze week duidelijk geworden dat er met Ignis niets mis is
Dat is een hele gevaarlijke uitspraak omdat je nooit weet of er niets mis is. Ze kunnen in ieder geval niets vinden.
delerium schreef:Qua instructie; kun je niet een beetje rondvragen her en der (bv op wedstijden, ga gewoon eens kijken) bij wie anderen lessen? Stiekempjes heb ik het idee dat goede instructie zichzelf niet hoeft aan te prijzen omdat die snel genoeg klanten hebben. Als een instructrice zelf achter klanten aan moet jagen (bv dmv zoekertjes) dan vraag ik me persoonlijk snel af wat er aan de hand is... Iedere jan/janet eikel kan zichzelf instructeur noemen en les gaan geven hoor!
vincenza schreef:heb je eventueel rijfoto's dan kan je ze hier plaatsen of pm me even kan ik er naar kijken, geef nl zelf ook les.
delerium schreef:vind dit wel een hoop gepreek pro-abd hoor...