Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ireentjuh schreef:nee, waarom er vitamine C is toegevoegd weet ik ook niet.. maargoed, het richt ook geen schade aan in die kleine hoeveelheid. Grote kans dat dat erin zit omdat mensen denk dat het goed is voor hun paard en het product dan sneller kopen ofzo
Ik ben wel erg benieuwd naar dat artikel! heb je mijn e-mail nog of zal ik m'n emailadres nog even PB'en?
Ireentjuh schreef:Het topic is wat verouderd inmiddels
Het aparte vind ik dat ik Evita bijna 9 jaar heb, en ze is bij mij nooit hoefbevangen geweest.. Voordat ze van mij was is ze waarschijnlijk wel bevangen geweest, dit kon de hoefsmid toen zien aan haar hoeven. Ze was ook heeeel erg dik toen ze bij de vorige eigenaar kwam. De opgezette manenkam is alleen pas de laatste 3/4 jaar..
Gelukkig is Evita haar manenkam op dit moment veel "normaler" dan een paar maanden geleden.. ik ben wat anders gaan voeren en ze krijgt nog magnesium bij. Als het de volgende zomer weer erger wordt laat ik zeker bloed prikken, dan is het waarschijnlijk ook beter aan te tonen dan wanneer ik nu laat prikken.. omdat het nu zo goed gaat.