Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
corine1981 schreef:Ojhw, de percentages zijn puur hypotetisch... voor iemand daar over mocht vallen
Kuiken schreef:Mijn DA raadde af om knoflook te geven, het is niet goed voor de lever van het paard.

Citaat:Weerstand, een gezonde huid, gezonde luchtwegen en een goede bloedsomloop. Ook effectief in de zomer tegen vliegen
Knoflook is een van de oudst bekende kruiden, het is een krachtig alteratief, belangrijk voor het herstel van de eigen lichaamsprocessen.
Het is een natuurlijke anti biotica met een enorm voordeel dat het in staat is ziekten te reduceren.
Het is de grootste preventie voor ziekten.
Knoflook is effectief tegen Staphylococcus, Streptococcus, Brucella, Salmonella en diverse andere bacteriën zo ook tegen wormen.
Knoflook is rijk aan zwavel en bevat ook zink, selenium, ijzer, koper chroom, borium, molybdeen. Het reinigt en zuivert het bloed.
Knoflook werkt tevens spijsvertering bevorderend en zorgt voor een goede balans in de darmflora.
Knoflook wordt wereldwijd preventief aan paarden gegeven tegen infecties vooral tegen luchtweginfecties in combinatie met mierikswortelpoeder.
Schimmelig schreef:Kuiken schreef:Mijn DA raadde af om knoflook te geven, het is niet goed voor de lever van het paard.
Blijkt maar weer dat elke DA iets anders beweert, maar dat wisten we al...
is het ook goed tegen vliegen ofzo? Dit is een loze kreet en slaat niet op de toepassing van knoflook voor paarden.Arabesk schreef:nogmaal Schimmelig, dat zijn cijfers voor MENSEN niet voor paarden!

)homeopaat, kreeg ik een flesje pure knoflook, waar ik de eerste paar keer ruiken letterlijk bijna van over me nek ging (en geloof me ik kan heel wat hebben hoor..) tegen de vliegen, dus ook tegen zomereczeem vliegjes
.
? TS vraagt hier alleen naar prijsetc.