Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Niet helemaal waar hoor, van tetanus kan je tegenwoordig (en je paard ook) gewoon genezen!
dierfysio schreef:
mijn advies: enten die hap, en wel zo vaak dat je optimale bescherming hebt. dus niet maar 1xp/jaar
Citaat:lang&ingewikkeld verhaal wat ik jullie zal besparen.
Anoeska schreef:@ TS: Dan ent je toch niet! Je vraagt in de beginpost wat iedereen ervan vindt. Nagenoeg iedereen zegt dat 'ie wel ent, en dat ze dat het beste vinden, maar jij blijft elke post volhouden dat het helemaal niet nodig en onzin is. Tja, vraag dan niet wat wij ervan vinden.
Ik zou alles doen om te kunnen voorkomen dat mijn paarden iets krijgen. Als dat betekend dat er 1 of 2x per jaar een enting van een paar tientjes in moet, dan moet dat maar. Bether save then sorry!
Anoeska schreef:
Ik zou alles doen om te kunnen voorkomen dat mijn paarden iets krijgen. Als dat betekend dat er 1 of 2x per jaar een enting van een paar tientjes in moet, dan moet dat maar. Bether save then sorry!
splash1999 schreef:Hoe erg is het voor een paard als de basisenting niet in orde is. Er staat er namelijk 1 op stal die erg laks is. Is het schadelijk voor andere paarden of alleen voor die van haar. De rest wordt wel jaarlijks geent die van mij en een vriendin elk half jaar