Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Jeetje! Hoop dat er nu wordt uitgezocht wat er aan de hand is.
, maar ik ben richting bed proberen een beetje bij te slapen. Ik hou jullie op de hoogte!
Begin nu toch wel wat schrik te krijgen
randie schreef:oeee, in de sloot gelegen.... dat had je er nog niet bij verteld! Met dat vieze slootwater en die lange luchtpijp ligt een longonsteking idd op de loer.Wat gaan ze nu voor medicijnen geven om het te behandelen? Zou proberen te regelen met de staleigenaar dat hij tijdens het uitmesten (+ opstrooien en vegen) naar buiten mag! Dat scheelt allicht!Gelukkig dat jullie nu weten wat er aan de hand is. Duim voor je dat ie morgen weer naar huis mag!Ze hebben net gebeld en hij heeft een geiriteerde luchtpijp vlak bij de longen ( hij is een week geleden in het water gevallen).
paars schreef:het dak besproeien is geen slecht plan hoor.
Citaat:oeee, in de sloot gelegen.... dat had je er nog niet bij verteld! Met dat vieze slootwater en die lange luchtpijp ligt een longonsteking idd op de loer.Wat gaan ze nu voor medicijnen geven om het te behandelen? Zou proberen te regelen met de staleigenaar dat hij tijdens het uitmesten (+ opstrooien en vegen) naar buiten mag!
).
.
. Ik stap straks even naar de eigenaar toe.