Ik laat mijn paard echt niet te lang op zijn ijzers staan...Bovendien komt mijn smid dan ook niet meer... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik laat mijn paard echt niet te lang op zijn ijzers staan...Bovendien komt mijn smid dan ook niet meer... knightloekie schreef:die van mijn paard zien er nog goed uit na 10 - 11 weken ! Als hij vandaag geen nieuwe had gekregen had ik ze erop gezetIk laat mijn paard echt niet te lang op zijn ijzers staan...Bovendien komt mijn smid dan ook niet meer...
opala schreef:knightloekie schreef:die van mijn paard zien er nog goed uit na 10 - 11 weken ! Als hij vandaag geen nieuwe had gekregen had ik ze erop gezetIk laat mijn paard echt niet te lang op zijn ijzers staan...Bovendien komt mijn smid dan ook niet meer...
Maakt mij niet uit of er oude of nieuwe ijzers onder zitten
Maar ik geloof best dat er genoeg mensen TE lang mee wachten.. Ook dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten..
opala schreef:Ik bedoel dat ik hoe dan ook wel benieuwd ben naar foto's
opala schreef:Ik bedoel dat ik hoe dan ook wel benieuwd ben naar foto's
. Voor jezelf kan het trouwens ook erg interessant zijn om één van de belangrijkste onderdelen van het lichaam van je paard op de gevoelige plaat vastgelegd te hebben. jeddah schreef:@Opala, als ik het niet vergeet zal ik vanavond foto's maken van haar hoeven met ijzer. Je wil ook de onderkant?

. Ik vind de voorhoeven er goed uitzien zowel van voor, achter en opzij, al lijkt het wel of er een behoorlijke kromming in het ijzer zit bij het teengedeelte van onder en voor gezien. De achterhoeven lopen bijna recht naar beneden toe van vooraf gezien, wanneer je het vergelijkt met de voorhoeven, zien ze voor er beter uit. De stralen zien er boven verwachting
ook best goed uit. Heel hartelijk dank voor je medewerking.
Ze heeft zo'n "sleep" draf van achteren
.
Het beslag wordt juist ruim gelegd en steekt mooi onder de hoef uit. miriamrocky schreef:mijn pony loopt 10 weken met zijn ijzers maar zien er toch wel beter uit als op de foto