Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ma_rie_tje schreef:dan zou ik voor marquis gaan ,en niet die van de divoza.
Mijn ervaring met divoza spullen is dat het prut kwaliteit is

Armaris schreef:ma_rie_tje schreef:dan zou ik voor marquis gaan ,en niet die van de divoza.
Mijn ervaring met divoza spullen is dat het prut kwaliteit is
Dat is duidelijk
Alleen dat ze niet op maat gemaakt worden stoort me een beetje.
Blijft er dan nog genoeg ruimte over?
ma_rie_tje schreef:dat weet ik niet, ik heb zelf opmaat gemaakte die me prima bevallen.
Als het goed is moet je de hoeven van je paard (allemaal, dus niet 1 voorhoef en 1 achter hoef) opmeten, en dan kan je kijken welke maat je moet hebben.
Succes er mee, op de site van marquis zou je meer informatie moeten kunnne veinden!
ladymagic schreef:Heel vreemd inderdaad sosha, geen goede reclame voor hem lijkt me.
Ik ben nu minder geneigd om mijn hoefschoenen daarvandaan te halen ondanks al het goeds dat ik van de rest hoor.
Slechte nazorg lijkt het wel en daar hou ik niet van.
ma_rie_tje schreef:ik weet het, ik heb ze ook al, het type dat Sosha heeft, en een nog oudere dan dat jij hebt heb ik daarvoor al gehad.
Wij hebben per schoen ruim meer dan 500 km gemaakt, en inmiddels al een aantal keer een nieuwzooltje bijde schoenmaker er op laten zetten (ze pasten immers nog supergoed)
Nu zijn zn hoeven het laatste half jaar behoorlijk veranderd van vorm (verhuizing, hij staat nu veel meer buiten, ook in de winter) en ik merk toch dat dat ook doorwerkt in de vorm van zn hoeven, waardoor zn schoenen (loopt alleen op voorschoenen) net niet helemaal lekker meer zitten.
Ik zweer bij smitjes, liever smitjes dan welk ander merk schoen dan ook en al helemaal liever smitjes dan ijzers

Cheveyo schreef:maak je een keuze op basis van 1 slechte ervaring tegen een stel goede ervaringen?
Armaris schreef:ma_rie_tje schreef:ik weet het, ik heb ze ook al, het type dat Sosha heeft, en een nog oudere dan dat jij hebt heb ik daarvoor al gehad.
Wij hebben per schoen ruim meer dan 500 km gemaakt, en inmiddels al een aantal keer een nieuwzooltje bijde schoenmaker er op laten zetten (ze pasten immers nog supergoed)
Nu zijn zn hoeven het laatste half jaar behoorlijk veranderd van vorm (verhuizing, hij staat nu veel meer buiten, ook in de winter) en ik merk toch dat dat ook doorwerkt in de vorm van zn hoeven, waardoor zn schoenen (loopt alleen op voorschoenen) net niet helemaal lekker meer zitten.
Ik zweer bij smitjes, liever smitjes dan welk ander merk schoen dan ook en al helemaal liever smitjes dan ijzers
Doet Smit alleen NL of ook België?