Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:in zuid europa is de consumptie van pluimveevlees helemaal in elkaar gestort na de eerste besmettingen! Niet iedereen gelooft dat het ongevaarlijk is. In nederland valt het nog mee, maar als er eenmaal een uitbraak is zie je dat veel mensen het niet meer durven te eten.
Geent vlees is zo ver ik weet ook prima eetbaar, maar dat gelooft niet iedereen.
Desiree schreef:Non vaccinatie beleid opheffen in heel Europa, en ook de aziatische landen en Argentinie (alwaar de grenzen nu ook gesloten zijn wegens MKZ) en vervolgens Australie en Amerika en JApan voor het blok zetten en boycotten. Probleem opgelost.
Er is inmiddels eerst in Turkije maar nu ook in Duitsland weer een uitbraak van varkenspest......
Dit kan allemaal niet zo doorgaan he.

Cookies schreef:Ja ze worden inge-ent tegen paardeninfluenza. Niet tegen vogelinfluenza. Die site van het ministerie is lastig te lezen. Ook kon ik er niet uit opmaken of er nog andere dieren (zoals paarden) geruimd zouden worden bij een uitbraak.

ranna schreef:Aangezien ze het Aujeslyvirus niet meer in het land willen ook niet in entingserum zou ik er maar niet op rekenen dat ze, wat voor dier dan ookmaar, gaan enten.
Tyrza schreef:Tijd om al die mussen uit mijn stal te schieten dus
Tyrza schreef:Tijd om al die mussen uit mijn stal te schieten dus
fabienne schreef:Tyrza schreef:Tijd om al die mussen uit mijn stal te schieten dus
Foei Tyrza.......dat mag niet.....mussen zijn een uitstervend ras en dus beschermd!!!!!
fabienne schreef:Cookies schreef:Ja ze worden inge-ent tegen paardeninfluenza. Niet tegen vogelinfluenza. Die site van het ministerie is lastig te lezen. Ook kon ik er niet uit opmaken of er nog andere dieren (zoals paarden) geruimd zouden worden bij een uitbraak.
Goed lezen is een kunst
Begin op bladzeijde 105 en lees het stuk even aandachtig door.
Er wordt expliciet vermeld dat ER GEEN PAARDEN GERUIMD WORDEN.
Geen onnodige onrust zaaien!
want een paar berichten verder heb ik al gezegd op welke bladzij stond dat paarden niet geruimd worden