Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat betekent dat de otc-spray dus goed zijn werk heeft gedaan (en zoveel mogelijk droog houden afgelopen week), want toe ik ermee begon vond mijn DA het er slecht uitzien. Bovendien gaf de smid aan dat hij op het moment meer paarden aantreft met rotstraal die dat anders nooit hebben.
). simodi schreef:Even een update: hoefsmid is vandaag geweest en vond het allemaal nogal meevallen.Dat betekent dat de otc-spray dus goed zijn werk heeft gedaan (en zoveel mogelijk droog houden afgelopen week), want toe ik ermee begon vond mijn DA het er slecht uitzien. Bovendien gaf de smid aan dat hij op het moment meer paarden aantreft met rotstraal die dat anders nooit hebben.
beau_diva schreef:biotex enz. allemaal niet proberen want het bijt allemaal.
Agnes75 schreef:Maakt die smid zijn spullen wel goed schoon? Als 't om een bacterie gaat, dan wordt dat natuurlijk makkelijk overgebracht via die mesjes >;) ...Nu ik er over nadenk, ik zie mijn smid eigenlijk nooit zijn spullen ontsmetten (ja, met koud water, maar dat helpt imo niet echt)..Zal hem er eens naar vragen als ie weer komt (zal ie blij mee zijn).
droebel schreef:beau_diva schreef:biotex enz. allemaal niet proberen want het bijt allemaal.
biotex kan hiervoor gewoon gebruikt worden. biotex bijt helemaal niet. biotex wordt zelfs bij mensen gebruikt om evt. wondjes en dergelijke te weken.