Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xox schreef:Ik heb hier dus niks mee. Heb wel eens zo iemand bij het paard gaat mar vond het niks. Als een paard hier ziek is komt de reguliere Dierenarts erbij. Heb ook kennissen die zo'nm iemand laten komen bij elk dingetje. Keertje kreupel noem maar op. Mijn mening is dat als een paard wat mankeert er eerst een DA nar moet kijken en als die echt niks meer kan of weet dan zou ik misschien iets anders proberen. Je hoort vaak dat mensen eerst een hollistich iemand erbij haalt en dan helpt het niet en dan komt uiteindelijk de DA erbij en dan ben je met veel dingen al zover heen en datis zo jammer. Heb wel hele goede eervaringen met Homeopathie
www.steffivanderlaarse.nl schreef:Bij acute klachten kunt u het beste direct uw eigen dierenarts raadplegen, achteraf kunt u altijd met Steffi overleggen. Het zou niet goed zijn als u uw paard noodzakelijke verzorging door uw eigen dierenarts zou onthouden in afwachting van overleg met Steffi!
izzy1985 schreef:Weet iemand of een HD wat kan doen aan zomerexceem??
izzy1985 schreef:Tja dat is zo..ben bang dat het geldklopperij zal zijn...stel je doet het en probeerd tal van dingen en steekt er veel geld in...en het werkt niet...das best banketstaaf...