Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
izzy1985 schreef:maar behandeling/doormeten van je paard is vrij duur...toch? en dan komt er evt. medicatie bij... zit er nu over te denken maar wil het een keer gezien hebben weetje...
) en dat het gezien zijn beenstandafwijking niet raadzaam was ooit nog 1 stap dressuur met hem te rijden, verder kreeg ik het advies iets aan zijn dominantie te doen, Morrie is niet door zijn moeder opgevoed en altijd erg verwend geweest (in de dierentuin van Wenen opgegroeid en later naar en landbouwschool verhuisd) en had een aantal nare onhebbelijkheden. Het advies was verkopen of Parelli gaan doen, ik heb het laatste gekozen en het resultaat is verbluffend.daar reageerde ik opCitaat:onze paarden worden 2x per jaar ingespoten met Dectomax
) die kruiden lijken een wondermiddel, ik gebruikte ze ook voor de mok van de zomer en die verdween ook binnen een week na het gebruik van de kruiden? (Kruidenmelagne van Hoba Cultura)
smurf schreef:Hydrocortiderm: er zitten cortisonen in en bij langdurig gebruik wordt de huid heel erg dun......