Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinne schreef:Ik snap alleen niet waarom Mirgino voor haar veulen 50 euro moest betalen... Ik heb volgens mij alleen nog maar bedragen gelezen die lager waren dan 50 euro en die een groter paard hadden om opgehaald te worden.
Ik vind de speciale service heel mooi eigenlijk. Maar ik denk niet dat ik het zou doen. Op die manier geef je niet een waardig afscheid, dat geef je daarvoor al IMO. Bv. als je paard veel pijn heeft en het dan laten gaan oid.
Wat ik doe als het moment daar is, weet ik eigenlijk niet.. Ik hoop iig dat dat nog lang mag duren.
mirgino schreef:Tinne schreef:Ik snap alleen niet waarom Mirgino voor haar veulen 50 euro moest betalen... Ik heb volgens mij alleen nog maar bedragen gelezen die lager waren dan 50 euro en die een groter paard hadden om opgehaald te worden.
Ik vind de speciale service heel mooi eigenlijk. Maar ik denk niet dat ik het zou doen. Op die manier geef je niet een waardig afscheid, dat geef je daarvoor al IMO. Bv. als je paard veel pijn heeft en het dan laten gaan oid.
Wat ik doe als het moment daar is, weet ik eigenlijk niet.. Ik hoop iig dat dat nog lang mag duren.
daarom volg ik dit ook,ik snap er ook niets van!
het is nu ruim 6mnd geleden maar ik krijg het gevoel dat de stalhouder mij teveel heeft laten betalen!