Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Xox schreef:Mijn paarden zijn geent en heb ook even met mijn DA er over gediskusiert. (Mijn chef) Zij raadt ook aan te enten. En wel zo snel moeglijk
Marijuhhhhh schreef:Is het 25 euro per enting libke?? Schrok net al was een meisje dat zij dat ze gehoord had dan het 150 was..
ladyzwien schreef:ze noemen geen namen op bokt, had een pm gestuurd naar anya.
maar weet niet of het nou een melding was dat ze de stal daarvoor hebben gesloten om het te voorkomen dus of omdat ze het hebben daar? dat is nu de vraag ( gaat om peize)
Xox schreef:Onze DA adviseert Rhino te enten in zowel gebieden waar het heerst als (nog) veilige gebieden. De entstof heeft even nodig om ook te werken daarom moet je ook na 4 weken herhalen maar het paard is altijd beter beschermt met iets als niks.
Xox schreef:Onze DA adviseert Rhino te enten in zowel gebieden waar het heerst als (nog) veilige gebieden. De entstof heeft even nodig om ook te werken daarom moet je ook na 4 weken herhalen maar het paard is altijd beter beschermt met iets als niks.
Onze rhino enting kost overigens rond de 35,00 Euro. (geen comb. met influenza).
Wij advisren het dus wel te doen. Maar dat is voor iedereen een eigen keus. DA zijn het toch in veel gevallen niet allemaal eens. het is maar net wat hun ervaring is.
Marijuhhhhh schreef:Bella: Als er al een virus op de stal is moet je niet gaan enten. Anders is het alleen maar beter.
Citaat:@ BlazingBoots, Als je echt een hoefsmid nodig hebt, zou ik proberen om de eerste van de dag te zijn. Dan is hij iig met zo min mogelijk (en waarschijnlijk niet) met andere paarden in aanmerking geweest. Maar ja, dit weet ik ook niet zeker. Welke hoefsmid heb je?
Matthanja schreef:De enting die ik heb gegeven (influenza-rhino) kost € 25,-.
Die kon ook gelijk voor de jaarlijkse enting omdat er ook influenza bij in zat.
90 tot 150 euro voor een enting lijkt me wel heel veel en volgens mij klopt dit ook niet.