Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Navidad schreef:tessie1985 schreef:tjeee wat groot
ik zou het paard als hij 3,5 jaar is mischien wel 4 jaar proffesioneel laten inrijden
ik doe zelf professioneel inrijden voor een dressuurstal. werk voor die mensen en doe dit al een fikse tijd. dus het inrijden zelf doe ik liever zelf op mijn eigen manier en met eigen tijd en geduld.
maar lijkt me wel erg raar om hem dadelijk voor het eerst een singel op te leggen exc, zo'n joekel..
Citaat:afgelopen jaar is er bij ons een veulen geboren
Citaat:pas een jaar oud

Navidad schreef:ik heb toch besloten om de koop niet door te laten gaan. ben nu wel aan het kijken naar een ander paardje. aangezien ik zelf met de tijd ook wil gaan fokken is een jonge merrie ideaal voor mij. ben bang dat ik met dit paard tegen veel problemen opkruip als je begrijpt wat ik bedoel..
ik heb wel ergens een foto maar niet op mijn toestel helaas. moet hem even opvragen.
Anya schreef:Ik heb zelf een enorme reus en omdat ik vanaf het begin al wist dat hij groot zou worden, heb ik in overleg met veearts vanaf veulenleeftijd heel specifiek bijgevoerd en vitaminen e.d. gegeven. En hij staat bij de pensionstal in een qua leeftijd gemengde groep. Zomer en winter buiten (met schuilstal). Allemaal bedoeld om de best mogelijke groeiomstandigheden voor een groot paard te realiseren.
Navidad schreef:ik heb toch besloten om de koop niet door te laten gaan. ben nu wel aan het kijken naar een ander paardje. aangezien ik zelf met de tijd ook wil gaan fokken is een jonge merrie ideaal voor mij. ben bang dat ik met dit paard tegen veel problemen opkruip als je begrijpt wat ik bedoel..
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto! Maar ik las dat je had gekozen hem niet te kopen, succes met verder zoeken!