Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lydian schreef:Hé jakkes het lijkt inderdaad heel erg veel op droes! Kijk er goed mee uit voor je andere paard! Arm diertje maar gelukkig is die nu in goede handen

Maar wel verschrikkelijk lief om te zien. 
tienus63 schreef:@peppysan
Blij te horen dat het volgens de DA geen droes is, scheelt een hoop gedoe. Idd van een wond kunnen ze natuurlijk ook een nare ontsteking oplopen en koorts krijgen.
Maar op de foto af te gaan lijkt het verdacht veel op droes, en daar jij in eerste instantie niet gemeld had dat de DA zegt dat het geen droes is, lijkt deze conclusie voor de hand liggend.
PeppySan schreef:Heel apart dat jullie alleen vanaf een foto de diagnose droes kunnen stellen!
Wees voorzichtig met zulke diagnoses! Je kan misschien een suggestie doen, maar om er gelijk het stempel droes op te plakken vind ik erg onverantwoord.
Ze is bij de dierenarts geweest, zoals je in mijn verhaal hebt kunnen lezen. Die heeft vastgesteld dat het GEEN droes is. De klieren zijn niet bij de verzwering betrokken. Hij dacht aan een halster wat te strak heeft gezeten, of misschien toch de hengst, omdat ze meerdere bijtplekken heeft.
Gelukkig laat ik me niet zo snel op stang jagen door het woord droes en heb ik genoeg tegenwoordigheid van geest om de DA te raadplegen als ik toch mocht twijfelen aan de gezondheid van mijn pony.
Ik hoop dat er mensen zijn die al eens eerder met dit soort verwondingen te maken hebben gehad en die deze ervaring met mij willen delen.
Wat hebben jullie eraan gedaan en hoe is het ontstaan.