Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ulissa schreef:Ja, Erik Laarakkers heeft dit produkt ontwikkeld voor de Groene Os, dus zal hij het ook wel voorschrijven. Zijn kassa rinkelt hierdoor dubbel.
zwartepaerd schreef:Ulissa schreef:Ja, Erik Laarakkers heeft dit produkt ontwikkeld voor de Groene Os, dus zal hij het ook wel voorschrijven. Zijn kassa rinkelt hierdoor dubbel.
Klopt, Eric heeft dit medicijn inderdaad ontwikkeld in samenwerking met de groene os, niet om zijn portemonnee te vullen, maar simpelweg omdat zoiets nog niet op de markt was.
Als jij denkt dat het bij Eric alleen om het geldelijk gewin gaat heb jij toch een heel verkeerd beeld van hem, en ik spreek uit ervaring.
Maar goed, dat is een andere discussie.
ellepel schreef:er zijn nogal wat van die "compositum"geloof ik he?
voor elk kwaaltje of orgaan een ander middeltje...
nou ja.. zolang t maar werkt
Ulissa schreef:Tegenwoordig gebruik ik APS-therapie wat een veel direktere werking heeft. Ik ken op dit moment maar 1 therapeute in Nederland die dit doet.
Kris25 schreef:Ik heb het ook gekregen van Erik Laarakker, omdat mijn paard geopereerd was en de antibiotica uit zijn lijf moest. Het middel is echt geweldig en mijn paard is er enorm van opgeknapt!