Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Het klopt dat een mens als lilyputer (weet niet of ik het goed schrijf) ook oud kan worden maar die hebben vaak ook veel pijn en veel afwijkingen. Vaak worden deze mensen ook niet goed in de maatschappij geaccepteerd. Toevallig heb ik er een aantal maanden geleden een paar afleveringen op TV van gevolgd van een stelletje (waren allebei klein) en deze mensen hebben het echt niet makkelijk. Zoals onze huidige maatschappij is zal zo'n paard ook niet makkelijk worden geaccepteerd en ik ben ook niet in het bezit van een paar hectare grond dat ik haar hier levenslang kan houden. Dat wat ik aan huis heb is leuk voor onze shet en voor nood nu voor Jessica maar dan houd het op. Ik denk ook niet dat het eerlijk is tegenover haar om haar te houden, haar rug is zo krom. Ik kan er niet inkijken en zeggen of ze pijn heeft. Misschien heeft ze voortdurend pijn en heeft ze dit altijd gehad en weet ze niet beter meer. Ik kan het niet zeggen. Zou het eerlijk zijn om haar koste wat het kost te houden en te zien waar het schip strand. Als ik haar kopje zie denk ik (en dat zouden jullie ook hebben) wat een engeltje dat is voor een fries perfect maar dat is ook het enige. Haar nek is heel kort haar rug is krom en veel te lang, haar kont hangt af en van de benen klopt helemaal niets dus tsja als er nog iemand is van jullie die twijfelt. Ik had ook niets kunnen doen en haar laten staan waar ze stond. Dan had ze misschien nog een jaar geleefd was ze vetgemest en verder niet aangekeken en dan naar de slager en een kogel door haar hoofd. Ik hoop dat ik nu duidelijk ben voor de mensen die dachten dat er nog hoop kon zijn voor haar en dat ik ze door kon houden. De rest bedankt ik nog een keer voor jullie lieve reactie's
. Ik had er natuurlijk wel verveel van dat ik ze weg moest brengen maar ze was dan voor een goed doel geweest ook. Zondag heeft ze de hele dag gelegen af en toe ging ze kreunend helemaal plat maar dit was ook omdat de hoeven waren bekapt (dit had hij nogal lomp gedaan ZELF!!!
). Ik zit nu in een vervelende situatie ik ben blij dat ik ze niet in hoef te laten slapen, maar ik ben bang dat ze pijn heeft. Maarja wat is wijsheid. Als ze op de wei is is ze zo dartel als wat en ze rent en ze springt. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.
goed van mij he wat ik allemaal in 2 weken bereikt heb. Ben ook een beetje trots op mezelf en de DA uit Utrecht van de faculiteit komt bloed afnemen (tenminste ik denk dat hij komt of ik moet naar daar toe) voor het grote onderzoek en als het echt niet gaat met haar heb ik afgesproken dat ze toch echt naar hem komt om in te laten slapen. Moet er niet aan denken dat ze de kogel krijgt bij de slager.