het helpt goed reinigt en verzacht.
na de geboorte van mij dochter had ik hechtingen in mijn *ahum*
de arts zei lekker in badedas gaan zitten dat verzacht en heelt alles.
bij mij knollie gebruik ik het ook altijd super spul

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvana schreef:Bovendien badedas bijt ontzettend.Betadine shampoo is uiteindelijk gemaakt waar voor het gebruikt moet worden, en van prijs scheelt het bijna niks.Dus ik denk als je echt op die 2 euro's moet kijken
onley schreef:ik zweer bij badedas
het helpt goed reinigt en verzacht.
na de geboorte van mij dochter had ik hechtingen in mijn *ahum*
de arts zei lekker in badedas gaan zitten dat verzacht en heelt alles.
bij mij knollie gebruik ik het ook altijd super spul
silvana schreef:Bovendien badedas bijt ontzettend.
desillies schreef:betadineshamppo kost dus € 5,25 voor 120 ml
badedas kost € 4.25 voor 750 ml.
dat scheelt dus wel wat meer dan 2 euro
Paulientje23 schreef:Ik heb dan geen paard maar een hond.
deze had een wond op zijn neus die maar niet dicht wil.
Loop een jaar lang bij de dierenarts en na een aantal antibioticum kuren en pretnison was ik het zat want niets hielp.
zo kwam ik op de site van de dierenapotheker.nl en heb ze ook gebeld.(dierenarts in Horst) of zij tips hadden....en idd het verbaasde me ook dat zij met badedas kwamen en het ook zelf in de praktijk gebruikten. En ze rade mij ook de badedas (€ 6,00) zoals de foto van hierboven aan en NIET de andere soorten.
Dus op jacht en in mijn sas op zoek naar die badedas.....nergens te vinden maar uiteindelijk bij de Etos.
Vandaag voor het eerst gebruikt en de Vetramil wondzalf (natuurlijke basis)via de dierenapotheker besteld wat nog moet binnenkomen.
Ik hoop dat na een jaar tobben en een hoop geld zijn neus nu beter wordt.
moyra schreef:Paulientje23 schreef:Ik heb dan geen paard maar een hond.
deze had een wond op zijn neus die maar niet dicht wil.
Loop een jaar lang bij de dierenarts en na een aantal antibioticum kuren en pretnison was ik het zat want niets hielp.
zo kwam ik op de site van de dierenapotheker.nl en heb ze ook gebeld.(dierenarts in Horst) of zij tips hadden....en idd het verbaasde me ook dat zij met badedas kwamen en het ook zelf in de praktijk gebruikten. En ze rade mij ook de badedas (€ 6,00) zoals de foto van hierboven aan en NIET de andere soorten.
Dus op jacht en in mijn sas op zoek naar die badedas.....nergens te vinden maar uiteindelijk bij de Etos.
Vandaag voor het eerst gebruikt en de Vetramil wondzalf (natuurlijke basis)via de dierenapotheker besteld wat nog moet binnenkomen.
Ik hoop dat na een jaar tobben en een hoop geld zijn neus nu beter wordt.
Het topic is uit 2005 dus bijna 7,5 jaar oud.