Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dewi schreef:ey tango, eric bergman was ook op die cursus waar ik het net over had. toffe gozer en zeker een goeie dierenarts.
Kliniek lingehoeve staat supergoed bekend, maar scintigrafie is niet altijd 'het' wondermiddel, is puur diagnostisch en is waanzinnig duur. Ik zou persoonlijk alleen voor de scinti kiezen wanneer ik een vreselijk ingewikkeld probleem had met mijn paard, waar geen enkele arts uit kan komen. Indien met gewoon klinisch en eventueel rontgologisch/echografisch onderzoek geen diagnose te stellen is, kun je altijd nog aanvullend die scinti doen. (Ik neem aan dat jullie ook niet voor ieder wissewasje duizend euro ofzoiets neertellen en je dan nog vol laten spuiten met radioactieve stoffen) Verder klinkt het verhaal van noba niet erg afwijkend, tweederde van alle paarden die ik behandel hebben soortgelijke klachten, zijn goed te behandelen en hoeven niet door de scinti.
noba schreef:
Mijn verzekering keert trouwens alle behandelingen uit en ben zeer uitgebreid verzekerd maar Eric wordt absoluut uitgesloten. Dus als ik er naar toe zou gaan moet ik alles zelf betalen.
Dewi schreef:sorry noba, dan had ik het niet goed begrepen.