Help?!Eric Laarakker: wat zijn de ervaringen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tango40

Re: Help?!Eric Laarakker: wat zijn de ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 12:53

Beste Dewi,

Mijn bedoeling is ook niet dat ze maar duizende euro moet gaan uitgeven maar omdat het wel in dat gebied zit zou ik persoonlijk precies willen weten wat er aan de hand is. Bij mijn paard was dit gelukkig niet nodig want ik vond het ook nog al een enge methode, zo met radioactief spul.
Ik probeer alleen aan te geven dat er nog wel iets bestaat waardoor ze misschien iets meer zekerheid kan krijgen wat nu de oorzaak van de pijn is.

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 13:17

hai Tango, ik zei het gewoon een beetje zwart-wit. Ik dacht gelezen te hebben dat er in wassenaar al een diagnose gesteld was en dat noba op zoek was naar iemand die het kan behandelen. Indien er geen goede diagnose gesteld kan worden kan scintigrafie een uitkomst zijn, dat ben ik zeker met je eens!

noba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-05 21:51

Dewi schreef:
ey tango, eric bergman was ook op die cursus waar ik het net over had. toffe gozer en zeker een goeie dierenarts.

Kliniek lingehoeve staat supergoed bekend, maar scintigrafie is niet altijd 'het' wondermiddel, is puur diagnostisch en is waanzinnig duur. Ik zou persoonlijk alleen voor de scinti kiezen wanneer ik een vreselijk ingewikkeld probleem had met mijn paard, waar geen enkele arts uit kan komen. Indien met gewoon klinisch en eventueel rontgologisch/echografisch onderzoek geen diagnose te stellen is, kun je altijd nog aanvullend die scinti doen. (Ik neem aan dat jullie ook niet voor ieder wissewasje duizend euro ofzoiets neertellen en je dan nog vol laten spuiten met radioactieve stoffen) Verder klinkt het verhaal van noba niet erg afwijkend, tweederde van alle paarden die ik behandel hebben soortgelijke klachten, zijn goed te behandelen en hoeven niet door de scinti.

Dewi, ik ben echt niet het type dat een oproep zou plaatsen op deze site als het geen ernstig probleem was. Bovendien komen de Da er idd niet uit. Zo'n onderzoek doe je uiteraard alleen maar als je er met ander diagnostisch onderzoek niet uitkomt. OPp dit moment gaat het echt niets beter dus moeten we idd maar de scintigrafie laten doen.

Het is wel degelijk een heel complex probleem!!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 22:55

noba schreef:

Mijn verzekering keert trouwens alle behandelingen uit en ben zeer uitgebreid verzekerd maar Eric wordt absoluut uitgesloten. Dus als ik er naar toe zou gaan moet ik alles zelf betalen.

Huh Erik uitgesloten?
Dat lijkt me stug?
Mijn buurvrouw heeft het consult toch wel vergoed gekregen, medicijnen uitgesloten, dat wel.

Dewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 12:59

sorry noba, dan had ik het niet goed begrepen.

noba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 19:09

Dewi schreef:
sorry noba, dan had ik het niet goed begrepen.

No problem, Dewi!!! bedankt dat iig wilt helpen!!!