Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Katja schreef:Sterkte met het wachten op een uitslag. Dat is altijd het ergste vind ik.

minder... 
we komen snel op ziekenbezoek ... je zal wel ff erg in spanning gezeten maar het komt allemaal goed.. 
Kimmie_girl schreef:Gelukkkig dat ze beter kan worden wess..we komen snel op ziekenbezoek ... je zal wel ff erg in spanning gezeten maar het komt allemaal goed..
dat ga ik zeker ook proberen maar als ze thuis komt eerst een maand of twee op rust

Navidad schreef:Kimmie_girl schreef:Gelukkkig dat ze beter kan worden wess..we komen snel op ziekenbezoek ... je zal wel ff erg in spanning gezeten maar het komt allemaal goed..
zit nog steeds wel in spanning, vannetey is echt een toppertje. supergangen super bloedlijn. haar zus loop gp in duitsland weet zo even niet onder wie. maar de fokker vertelde ons dan de gangen beter zijn als die van haar zus.
ben echt gewoon bang geweest. ik denk nee die kan dadelijk ook geen prestaties neer zetten ofzo..
.. ze is een toppertje en dat blijft ze
die ken ik persoonlijk. zit ik ook aan te denken.
heb nog ergens een leuke foto van haar paard (sense) Super leuk beestje, heb verschillende paarden gereden waar zei ook op stal staat, vandaar dat ik haar ken. maar inderdaad ze straalt de rust zelf ook uit

introductie hoeft verde rniet in iedergeval niet van els. ze heeft ook een tijd een paard behandeld die ik heb gereden. reed ik toen der tijd op therapeutische basis
heb toen ook heel veel aan els gehad
tips enzo