ik blijf dus nog gewoon mijn paardje lekker recreatief door rijden nu ik weet dat het beter is om haar in beweging te houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oosterhoff schreef:Zo probeerd iedereen zijn product het beste te verkopen. Er zijn volgens mij nog niet zo veel wetenschappelijke onderzoeken gedaan naar glocosamine
) geven aan dat 85% vd mensen verbetering waarnemen, maar meestal pas in combinatie met chondroitine. Studies naar chondroitine (icm gluc) schijnen aan te geven dat de ruimte in de gewrichtsspleten groter worden.
en die waren heel erg blij met mij
ze gebruiken het nu nog steeds na 3 jaar.
oosterhoff schreef:Ik ben zelf zeker overtuigd van glucosamine ik zal eens kijken op de link die je aangeeft (goed voor mijn engels) Ibuprofen werkt iig erg goed tegen een kater
ik dacht dat je dat niet door zou hebben
runningkawa schreef:Dat is met primeval zo oosterhof
Daar zit als hoofdbestandsdeel gelatine in.
.
runningkawa schreef:Aha dat wist ik niet
Ik ben ook eens begonnen met primeval, waarvan ik ook geen enkel resultaat bemerkte.
Nu met glusosamine van de groene os wel.
Maar beter is altijd nog fijner
En ik zie wel, jullie weten er al echt een boel van af.
ik ben pas een beginner op dit gebied. (gelukkig, want meestal niet goed als je het allemaal weet)

oosterhoff schreef:Ik heb geprobeerd het op te zoeken..... En meen me te herrineren dan collageenhydrolysaat de chemische naam is voor gelatinepoeder!!!!!
Ik heb bij mijn paard iig wel vooruitgang gezien na het voeren van gelatinepoeder. Dus dat is iig meegenomen.
)