Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rugged_C schreef:ik geef mijn paard ook al een tijd lang knoflooksnippers, van de vliegen heeft hij niet zo veel last maar nu komen die pramen en die zijn echt lastig wat daar tegen werkt als iemand het weet??????????????
Ik denk dat je dazen bedoelt
rugged_C schreef:ik geef mijn paard ook al een tijd lang knoflooksnippers, van de vliegen heeft hij niet zo veel last maar nu komen die pramen en die zijn echt lastig wat daar tegen werkt als iemand het weet??????????????
o ja en paarden die nat zijn worden geloof ik ook eerder door de vliegen gestoken
ik denk dat ik wel 9 tenen knoflook heb gegeten daar en de volgende dag had ik er gewoon 3 muggenbulten bij!!nicole1985 schreef:nog een advies.heel veel knoflook voeren, hoe zuiverder het bloed hoe minder aantrekkelijk voor horzels en steekmuggen.helpt ook goed voor jezelf.de omgeving zal minder blij met je zijn maar goed, daar is ook wat aan te doen
als je het geeft lijkt het net of ze in de bistro hebben gegeten, maar het paard gaat er zelf niet van stinken. Als ze het te sterk vinden ruiken doe er dan je voer wat overheen en laat even staan dan is de ergste geur weg. Voor de liefhebbers heb ik een word document met info over de etherische knoflookolie en de werking en dosering ervan. Even een mail naar mij info@natuurlijkinbalans.nl en ik stuur het per email terug. 
Cassole schreef:Atex is fijn spul maar wel erg prijzig.
Op dit moment gebruik ik een brouwsel (een keer in bit of de hoefslag zien staan) bestaande uit water, azijn en dettol. Alles bij elkaar in een spuitflacon en klaar! T werkt prima.