zzzz schreef:Hoi,
Je zegt dat je naar soortgelijke ervaringen zocht. Die heb ik je in het begin al gegeven. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn paard. Alleen de diagnose is blijkbaar anders. Ik heb drie of vier keer meegemaakt dat mijn paard bijna met haar neus aan de grond stond en niet goed opzij kon kijken. Ik denk dat je het kunt vergelijken als er in je eigen nek "iets verkeerd schiet". Dan verga je ook van de pijn. Maar er is relatief eenvoudig wat aan te doen. Ik kan gewoon met mijn paard rijden.
Ik ga al jaren naar Eric Laarakker en daar heb ik hele goede ervaringen mee. Hij is gewoon een echte dierenarts. Het is echt onzin dat hij met paarden zou praten. Hij is heel reëel.
Hij past o.a. manuele therapie toe en dat is een reguliere geneeswijze. Alleen bij paarden nog relatief onbekend. Bij mijn paard heeft dat samen met acupunctuur heel goed geholpen. Het voordeel is dat zijn referentiekader groter is dan die van een gewone dierenarts of fysiotherapeut. Hij kent van vele therapieen de voor- en nadelen. Nou mijn pleidooi is wel duidelijk denk ik. Maandagochtend heeft hij tussen 8.30 en 9.30 uur telefonisch spreekuur. Succes ermee!
En mag ik vragen wat hij allemaal met je paard gedaan heeft? en kan je alleen rijden (er op zitten) of ook rijden en echt aan het werk zetten?