Ja, het is echt zo een stuk opgeknapt!! 
Dit staat op de fles:
'Diergeneesmiddel 'Summer Wash'.
Desinfecterend, verzacht de jeuk.
Voor de behandeling van bacteriële en aspecifieke huidaandoeningen zoals: staart- en manenexceem, schimmelziekten, met kale plekken gepaard gaande haaruitval, overgevoeligheid voor zonlichtbestraling, puistjes, schilfers, beenjeuk, mokachtige verschijnselen enz. bij paarden.
Gebruik: bij de eerste tekenen van schuren of huiduitslag direct de desbetreffende plaatsen goed nat sprayen, en licht inmasseren met de 'Summer Wash'.
Gedurende enkele dagen 2x per dag herhalen tot de aandoening genezen is.
Als cosmetische verzorging van de paardenhuid. Na het bevochtigen van de huid/ vacht kan men 20 á 50 ml. 'Summer Wash' als shampoo gebruiken.
Op stal ging het smeren en spuiten idd wel goed, met wat eten erbij of op stal.
Ik heb haar op het land dan wel even een halster om maar ze weet gewoon dat ze heus wel weg kan lopen als ik onder haar buik hang en zij zoveel ruimte heeft.
Ik heb nu een klein spuitflesje gekocht en gevuld met water. Eerst gewoon een beetje lopen spuiten, dat vond ze normaal nooit erg maar sinds ik haar buik zo vaak heb gedaan vind ze het op dr hals of rug ook al niet leuk meer.
Dus eerst gewoon op dr gespoten, wou ze weglopen dus door blijven spuiten en zodra ze stilstond gestopt. Op een gegeven moment onder haar buik, gewoon blijven spuiten spuiten spuiten en met dr mee gelopen als ze weg wou. Zodra ze stil stond gelijk gestopt. Ze ging steeds sneller snappen dat het beter was als ze stilstond.
Steeds even gewacht en dan weer wat gespoten met water. Als ze dan lief was begon ik met de Summer Wash. Nu kan ik dus weer vrij normaal spuiten.
Ik gebruik het ook op haar hoofd. Dan spuit ik het op mn hand en smeer het daarna. Haar hoofd is alweer zo mooi!! Ze is wel een soort van aan het vervellen daar maar daaronder is het weer helemaal mooi!
De plek op haar buik is echt een heel stuk kleiner geworden en niet meer zo droog!
Mn flesje is bijna op, dus ik ga eens even zoeken waar ik het kan kopen!