Droes, hoe nog meer te herkennen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Plucky

Re: Droes, hoe nog meer te herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 17:48

je moet gewoon de raad van de dierenarts opvolgen, en niet zelf paniekverhalen gaan verzinnen, hij is immers de man die er verstand van heeft, en het maakt niet uit welke dierenarts. Dus ik ben het helemaal met griebels, bleuberta, urko en goldwing eens

Cassielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:02

Waarom zou ze niet op wedstrijd mogen gaan? je gaat zelf toch ook helpen in Eindhoven? Je kunt het zelf evenveel overbrengen als iemand die op wedstrijd gaat. En al doe je andere kleren aan, dat doet diegene die op wedstrijd gaat ook, en het paard heeft ook helemaal niks, dus wat maakt het dan uit? ze heeft van de DA toestemming, Van manege-eigenaar EN van de organiserende club. Dan zou ik ook gaan!
Vrijdag was de droes al vrijgegeven, dus zondag kon je gewoon gaan.
En als je het stom vind dat ze gaat, zeg het dan de volgende keer tegen haar zelf in plaats van dat je het openbaar op bokt zet en allemaal kritiek gaat staan leveren!

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:00

stalleke wij als vereniging vragen altijd een second opinion aan. Maar jij bent zo te horen zelf DA
Als je een DA in twijfel trekt neem daar zelf je conclusies uit en handel daar ook na jou goed recht, maar ga hier niet ruiters manege houder en je eigen vereniging in een kwaad daglicht stellen door je paniek verhalen hier op bokt rond te strooien.
Je doet er veel kwaad mee en zeer zeker geen goed niet voor de manege en niet voor je vereniging want nu zit ik met een helehoop onnodig bezorgde ruiters die ik nog niets anders kan vertellen dan dat de wedstrijd gewoon doorgaat zolang we dagelijks het advies van de DA veilig krijgen.
Stop deze onzin dus ook, je mag een eigen mening hebben en daar is ook helemaal niets mis mee maar als je paniek gaat zaaien word het een ander verhaal, dus stop hier mee je hebt er alleen je zelf mee.
Jij bent geen DA daarvoor is het hebben van alleen een paard niet genoeg je moet toch echt nog wel verder doorleren voor dat je dat bent

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:44

Aangezien het niet nodig is om in 2 topics dezelfde discussie te voeren, en de vraag van de ts in dit topic eigenlijk een andere was, gaat deze op slot.
Zie ook: viewtopic.php?f=3&t=407127&start=25