hamadryada schreef:henny:
op het eerste zicht lijkt je paard kijkerig aan die kant van de bak. soms maken ze daar een spelletje van, ook nadat het 'enge' voorwerp verwijderd is. weet je zeker dat dat niet de oorzaak zou kunnen zijn?
en ik zou graag eens komen kijken ja, was het niet dat ik heeel ver weg woon. ik geloof niet in aardstralen, maar ben wel benieuwd waarom je paard zich zo gedraagt.
Jammer dat je niet dichterbij woont.
Nee het heeft niks met kijkerig te maken op die ene lange zijde.
Ben ik van overtuigd. En dan zou ze het spel al 4 jaar lang volhouden ??? Trouwens op de tweede hoefslag loopt ze langs die kant wel goed. Zo'n groot verschil met de omheining of de moestuin van de buren is dat nou ook niet bepaald.
De andere lange zijde is voor haar veel enger. Daar komt nogal 's de hond van de buren onverwachts uit het niets aanstuiven.
Daar schrikt ze soms een beetje van maar die zijde loopt ze juist keurig recht op beide handen. Ik zou haar daar eerder 'kijkerig'
verwachten.
Groetjes, Henny
Je was er al vroeg bij Spiker!
En dan volgde een geboortegolf in mijn bakkie
Ik heb nooit wat aan dat ding hoeven doen, bleef zelf schoon enzo zolang ik die acht maar afspoelde, echt ideaal!
Een acht leid ze in de acht-vorm en houdt ze dus tegen. Koper moet je wel afspoelen hoor, anders verliest het snel de werking, het is snel verzadigd...
maar ik snap er echt helemaal niks van..