Jannepauli schreef:Haha! Ik denk dat dit een goed voorbeeld is van selectief lezen Nick!!
Want ja, die twee tekeningen geven het ideaalbeeld van een 'wilde' paardenhoef en het volstrekt daartegenovergestelde extreem hoge hielen plaatje. Want in dezelfde tekst staat dat het 'onzin' is om een gedomesticeerd paard op dezelfde lagen hielen te zetten, als zijn wilde broertje.
Als hier, en in eerdere lijnen gezegd is dat men de hielen liever wat hoger ziet, dan wordt er natuurlijk niet aan dit soort extreme gevallen gedacht: ik denk dat een aantal ervaren mensen absoluut wel kunnen beoordelen of iets persé te laag is ( want meestal zie je op de foto's ook nog wel een stukje van het been erboven en dat geeft al een richting aan de gevolgtrekking).
Dus... wel leuk gevonden maar toch echt de rest van de site van Marjorie Smith doorworstelen, dan krijg je vanzelf je antwoorden!
Er wordt hier zeker zeer selectief gelezen Marian.....want ik schrijf nergens dat de hielen ZO laag moeten....paardafhankelijk...zool aanhouden...weet je nog?
Nou wil ik niet veel zeggen aan de hand van een foto...maar er zijn hier naar aanleiding van foto´s op lage hielen ook foto´s gezet waarvan men vond dat dat wel de goede hoogte was....en dat zag er in mijn ogen dus WEL veel te hoog uit.
Ik denk dat het met dat aantal ervaren mensen hier erg tegenvalt ....
De site van Marjorie hoef ik niet door te worstelen...ik ken hem zo goed als uit het hoofd....en je weet dacht ik wel dat als je nou ook maar iets niet van me kan zeggen, is het dat ik het niet goed lees..ik ook niet zomaar iets lees wat toevallig in mijn straatje past...maar nou juist een persoon ben die alles leest......
Half lezen is geen lezen! en over iets of de manier waarop van het lezen heb ik al vele malen een opmerking gezet of niet?
Als IK op een forum reageer waarvan ik niet de voorinhoud heb gelezen stel ik mijn vraag maar vermeld dan ook dat ik niet alles heb gelezen...controleerbaar hoor....
Probeer het maar opnieuw...maar niet meer bij mij...ik lees hier nog wel, maar had al een keer gevraagd te stoppen met vragen stellen.
Door mijn opvoeding voel ik me genoodzaakt om dan ook antwoorden te geven...iets waar ik graag mee wil stoppen?