Paard ligt veel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mizz_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 14:24

nou als jullie het niet willen geloven , moet je zelf weten, je denkt toch niet dat ik het ga verzinnen of wel soms.
en waarom moet ik persee in me pro zette van de andere paarden, dat is toch me eigen keuze of niet dan. en bedankt voor de steun. en ik heb veel verdriet , over het ineens snelle verlies van me lieve pony war ik zo veel van hou . laf ya pandora .

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:17

haha, je zegt dat je het zelf moet weten! Tuurlijk, maar waarom heb je het er dan nu wel snel ingezet?????

PENNY-ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:15

en dan snap ik nog 1 ding niet Scheve mond
als mijn paard nu dood lag,kwam ik de eerste weken nog helemaal niet op de computer

maar jah.....

en je profiel....en dood paard en weet ik het

bah penny-alarm!!! Misselijk Stoom uit je oren Lips are sealed

navaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:22

denk even na jongens, als het wel waar is dan maken jullie dit meisje alleen maar meer verdrietig.
Laat het gaan....

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:29

Blossomm schreef:
denk even na jongens, als het wel waar is dan maken jullie dit meisje alleen maar meer verdrietig.
Laat het gaan....

als ze al verdrietig is
maar agjah.... Schijnheilig

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 17:46

ik heb zelf de 3 week van december mijn pony verloren en ik zat echt niet de volgende dag op bok
ik heb pas de 2 week op bokt gezet om dat ik het even kwijd moes

maar als mijn paardje niet lekker is bel ik meteen de da ( ben heel bang geworden naar de dood van landy) en hoelaat het ook is
en geld is op dat moment echt voor mij niet belangrijk

maar dit is je eerste pony maar in je verhaal schijf je ook da tje meer paarden hebt
doe je daar wel vooorzichtig mee

Pally

Re: Paard ligt veel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:12

Ik vind inderdaad ook dat je een beetje laks gehandeld hebt.

Bij mijn paarden kijk ik het hooguit 1 dag aan, duurt het langer dan 1 dag dan staat de DA hier echt wel met spoed op stoep!
Ik zou echt niet een week kunnen wachten en toezien hoe mijn paard zou lijden!!

En als het allemaal wel echt is, leef ik met je mee.
Ik heb zelf ook al een paard aan koliek verloren.
Dit paard was enorm koliekgevoelig, meestal had ze gaskoliek.
Maar een slag in haar darmen is haar fataal geworden

briandylan

Re: Paard ligt veel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 01:18

ik heb net het hele verhaal gelezen en me vooral verdiept in de symtonen.ik ben in december 2 van mijn paarden verloren en de verschijnselen lijken verdacht veel op die mijn paarden hadden,veel liggen trillen niet over het hele lichaam vooral bij de schouder boven been,en de laatste nacht begon onze fries te slaan met haar achter benen hier had zij zelf geen controle meer over.ik heb hier ook een topic over geschreven.bij ons duide alles richting vergiftiging omdat de dag voordat we ons tweede paard hebben moeten in laten slapen is er bloed afgenomen en toxine gevonden.bij de sektie was dit niet meer terug te vinden.Ik zou graag willen weten waar je je paardje had staan.bij ons staat voor bijna 99% vast dat iemand van buitenaf mijn paarden heeft vergiftigd.En verder wil ik tegen iedereen zeggen dat iedereen zijn verdriet anders verwerkt en oordeel niet over een ander.