Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:Omdat iets al jaren gebruikt wordt is het automatisch goed?
En ik heb altijd al een kijkje gehad op de trekpaardenfokkers, maar dan met namen betreffende het couperen van de staart. Dus een hoge pet had ik er al niet van op, die afgewerkte olie kan er ook nog wel bij...

Concorde schreef:Over die urine: Paard is niet van Nimmedor zelf, het is een verzorgpaard, en persoonlijk denk ik dat de eigenaar een hartaanval zou krijgen als ze dat zou gebruiken, ondanks dat die mensen echt het allerbeste voor hun paarden willen![]()
Het is mijn eigen paard, waar ik dit bij doe, en nog is het wel vreemd en smerig. Maar mijn paardje met erg hardnekkige mok is sinds vandaag bijna van haar mok af. Ik heb het maar drie dagen hoeven smeren. Terwijl ik voor die tijd, al de tips (behalve afgewerkte olie) heb gebruikt. Het hoeft dus echt niet lang gebruikt te worden. Door waarschijnlijk het zout (net als zeewater) geneest de wond. 
want ook ik doe het altijd is mij verteld door de DA en daarna goed behandelen met mokzalf. Maar ja nu vraag ik het me toch echt af WAAROM MOETEN DE KORSTEN ERAF?