welke Da is goed in Zuid holland???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:37

russel schreef:
Bodegraven is zeker goed, maar vind ze het laatste half jaar heel erg commercieel geworden. Er wordt daar ook al niet het eea bijgebouwd, het mag wat kosten . Ook zijn ze schrikbarend duur. >;)

Maarja, wat het is, als je goede kwaliteit wilt blijven leveren moet je wel blijven vernieuwen. Bodegraven heeft nu ook nieuwe digitale rontgen waardoor de behandelingen, en de diagnoses alleen maar beter worden.

Magic_Ubaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:20

Ikzelf vind persoonlijk meursing het beste!Ze proberen echt alles om je paard beter te maken

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:30

Ik ben juist helemaal geen Meursing-fan. Hij houdt ook iets te graag van een borrel.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:08

SvenErik schreef:
Maarja, wat het is, als je goede kwaliteit wilt blijven leveren moet je wel blijven vernieuwen. Bodegraven heeft nu ook nieuwe digitale rontgen waardoor de behandelingen, en de diagnoses alleen maar beter worden.

OK dan! amen Knipoog

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:26

SvenErik schreef:
Ik ben juist helemaal geen Meursing-fan. Hij houdt ook iets te graag van een borrel.

Maar dat is Meursing zelf..En niet Julia of zijn zoon.. Hij heeft op mn oude manege ook wel is geflinkt om bezopen bij het paard te komen..

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 19:22

Nou Julia is vandaag geweest, van meursing dus en ik ben echt ontzettend te speken over haar. Het was nu simpel alleen tanden veiling en een enting, maar ze nam echt de tijd voor me, ze legde me alles uit en vooral ze was heel rustig, ze stelde troy ook op der gemak.
Dus ik ben heel erg tevreden!!!

chiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:29

Knipoog
ik ga altijd naar meursing
of hij komt hier
het ligt er mischien ook wel aan wat je paard heeft
maar mijn ervaring met meursing is heel goed
ik heb er nog niks vervelends meegemaakt OK dan!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:38

wij hebben meursing, maar een meisje bij mij op stal heeft het nummer van julia, dus als de veearts moet komen bellen we haar.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:58

Ik zit zelf voor de gewone dingen bij dierenkliniek Alphen aan den Rijn.
Toendertijd vond DAP Bodegraven ons net te ver weg zitten. En ja, er zijn veel dierenartsen wel goed, en alle maken ze fouten. Ze zijn 2x op 1 dag bij mijn vorige pony geweest, die het helaas niet heeft mogen halen.

Dierenkliniek Alphen aan den Rijn komt altijd netjes, en bevalt best. Zijn ook gewoon paardenartsen. Maar mocht het echt nodig zijn voor röntgen foto's enzo, dan zou ik naar Bodegraven gaan denk ik. Die hebben een goede accomodatie.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:06

ik vind alleen Ad Kuilboer goed van Alphen ( voor je paard)
maar je hoeft echt niet Rootert te krijgen ( met die bril en jacht hoedje op)
die man weet niks en is zwaar verstrooid.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:12

Ik heb altijd Ad Kuilboer eigenlijk. Die ken ik vrij goed, woont ook niet ver bij mij vandaan.
Verder krijg ik eigenlijk nooit een andere. Alleen met spoed zou het wel kunnen. Maar ook dan goede ervaringen met de kliniek, en dat was wel Rootert volgens mij. Maar ondertussen zijn er nog meer geloof ik.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:39

ja je heb Lans, Soede, en dan zon jong pikkie ( weet zn naam niet meer)
( van de meer ofzo>?)
en de reste ken ik eerlijk gezegd niet

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 00:19

Bij ons op stal komt Knijn. Mijn paardje heeft nog nooit iets gehad gelukkig. (hopen dat dit zo blijft...) dus in de 3,5 jaar dat ze hier nu op de aardbol rondloopt is hij alleen langsgeweest om te enten. De mensen op stal zijn verder heel tevreden over hem.

knijn woont volgens mij in Zoetermeer, je kan de medicijnen namelijk bij hem thuis afhalen.

loveakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 08:47

bij mijn paardjes kom delta kliniek VA henk van de kamp en hanneke blokland OK dan!

Ktje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:37

Voor de paarden bij ons op de manege komen de dierenartsen van de praktijk meursing en die dierenartsen van dierenkliniek in honselesdijk(Maree). Beide praktijken hebben wonderen verricht en fouten gemaakt.
Het zou voor die mensen ook makkelijk zijn als die beesten konden praten...
Bij Maree is weleens 1 van onze paarden behoorlijk hard geslagen (hij had over z'n hele lijf bulten van kneuzingen), dat was nergens voor nodig, dus daar kon hij wel wat aan doen...

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:48

he hallo
waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt
Meursing is altijd een goeie geweest en die komt ook bij
ons op stal in Tinte, toch is hij niet mijn favo, ik bel altijd
dokter de Wijs, zij houd heel veel van paarden en dat zie
je ook duidelijk.
nog nooit een blunder gemaakt nix, alleen als zij er niet is, is er een
collega van haar die ik dus echt niet aan mn paard laat zitten, die heeft
nu zoveel blunders gemaakt bij andere die mag niet eens dicht in de buurt van mn paard komen.
met de entingen was hij er toevallig en ze moesten met 5 man aan mn paard hangen terwijl als zij het doet 1 iemand gewoon mn beet houd en zij prikt en klaar dus nee die hoef ik echt niet meer te zien.

maar zo heeft iedereen zn voorkeuren toch? de kliniek in Roosendaal vind ik ook een fijne kliniek maar de allerbest is toch in mijn ogen die in Liende wel een stukje rijden maar wel de moeite waard !!!
zeer profesional en fijne doktoren!!

en ik lees hierboven dat DA's paarden slaan?? dat heb ik ook nog nooit
mee gemaakt en als er 1 iemand mijn paard een mep geeft zonder dat ik er bij ben of zonder reden dan heeft die persoon echt een probleem want die krijgt van mij een nog hardere mep !!!!!!!!!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:04

Waar zit Meursing eigelijk?? ik ken hem helemaal niet

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:24

Svdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:58

Ik zit in Bodegraven. Ze zijn niet goedkoop maar vind ze wel heel goed. Ze komen ook aan huis dus ideaal. Moet zeggen dat de plaatselijke dierenarts voor een enting duurder is dan Bodegraven.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 19:32

Meursing is niet mijn favoriet. Hij wil je nog wel eens laten zitten. Dan spreekt hij af dat hij komt en belt dan 's avonds af (daarna dus) dat hij toch niet komt. Al een aantal keren meegemaakt.
Knijn heb ik het ook niet op. Hij vverkoopt placebo's. Ik weet niet of hij dat bij iedereen doet. Maar hij verkocht de eigenaresse van mijn toenmalig bijrijdpaard een of ander duur medicijn. Het werkte niet en zij heeft het laten onderzoeken omdat ze meer verhalen over hem hoorde. Het bleek toen vermalen aspirine te zijn. Aardige man, goed voor paarden, maar dat is dus niet echt fijn.

Ik heb een voorkeur voor Hoogendoorn uit Pijnacker. Komt op tijd en geeft altijd goed advies. Soms praat hij een beetje onduidelijk, maar is een man war je van op aan kan.

miertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:13

Iedereen loopt weg met Meursing, ga eens op zijn site kijken... Alhoewel ik toch wel bij Bert van Bokhorst blijf hoor, schatje.. Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:37

spokie79 schreef:
Meursing is niet mijn favoriet. Hij wil je nog wel eens laten zitten. Dan spreekt hij af dat hij komt en belt dan 's avonds af (daarna dus) dat hij toch niet komt. Al een aantal keren meegemaakt.

dat heb ik met meursing juist nog nooit meegemaakt, wel eens dat hij er te vroeg was Haha!
ze bellen altijd even als de veearts op weg is, vind ik wel prettig volgensmij heeft nog niemand bij ons op stal meegemaakt dat meursing niet kwam opdagen, andere veeartsen wel (heb ik vroeger toen ik nog bij de delta zat ook een paar keer meegemaakt)

missrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 00:34

Ik hoor van veel mensen hele goede verhalen van Schie in Noordwijk.

Bodegraven. Ik geloof best dat ze wonderen verrichten. Wij hebben echter een hoop slordigheidsfoutjes daar meegemaakt en helaas liepen die erg slecht af. Voor de gewone entingen doen ze de pony nog, maar aan de rest mogen ze niet meer zitten.

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 00:52

Wat voor soort "slordigheidsfoutjes"?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 10:22

SvenErik schreef:
Wat voor soort "slordigheidsfoutjes"?

ben ik ook wel benieuwd om eigelijk