Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind het zo verschrikkelijk zielig voor Ryan. Hij is zo mager aan het worden en staat maar te verpieteren in zijn box.
. Manda schreef:Het is echt niet om aan te zien, dit is pure dierenmishandeling zo![]()
Ik vind het zo verschrikkelijk zielig voor Ryan. Hij is zo mager aan het worden en staat maar te verpieteren in zijn box.
Ik heb hem even uit de box gehaald om te borstellen en hij loopt nog steeds hetzelfde als 3 weken geleden. Voor is hij nu ook al stram en zo stijf als een hark. Dit is gewoon zo zielig.
Hij heeft pijn en begint af te takelen... En ik ben niet degene die de keuzes mag maken. Echt, dit is zo zielig, ik kan het bijna niet meer aanzien, zo zielig...

Manda schreef:Het is echt niet om aan te zien, dit is pure dierenmishandeling zo![]()
Ik heb hem even uit de box gehaald om te borstellen en hij loopt nog steeds hetzelfde als 3 weken geleden. Voor is hij nu ook al stram en zo stijf als een hark. Dit is gewoon zo zielig.
Hij heeft pijn en begint af te takelen... En ik ben niet degene die de keuzes mag maken. Echt, dit is zo zielig, ik kan het bijna niet meer aanzien, zo zielig...
Nu was deze dame al wat ouder,maar elk verlies doet pijn..
ranna schreef:Schiet me nog iemand anders te binnen waar ik veel positieve dingen over heb gelezen nl; Steffi van de Laarse (?) heet ze toch?
Veel bokkers hebben al hele goede ervaringen met haar.