Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marielle88 schreef:Nou het is de bedoeling dat ik weer op hem kan rijden, en dat zou met pijnstillers ook moeten lukken. Maar kun jij dan met je paard doen als die ook artrose heeft?
: of naja, ik denk dat het al duidelijk is. Marielle88 schreef:nou met pijnstillers rijden lijkt me toch altijd beter als naar de slacht brengen en waarom zou ik daar niet mee kunnen rijden? heb jij soms ervaring ermee dat pijnstillers slecht zijn ofzo?!?! ik zie het probleem niet

Fitzroy schreef:Stilstand is achteruitgang en dat geldt zeker ook voor paarden met arthrose. Daarom denk ik dat de DA pijnstillers heeft voorgeschreven die dan langzaam afgebouwd moeten worden.
Ik vind het raar dat jullie TS zo veroordelen terwijl ze gewoon de adviezen van haar DA opvolgt.
Ik denk dat we wel mogen aannemen dat DA weten waar ze mee bezig zijn, daar hebben ze tenslotte jarenlang voor geleerd.
Marielle88, veel succes met je paard en laat je niet afkatten door van die 'Boktweters'
Iedereen op Bokt weet het altijd zo goed, zelfs nog beter dan de mensen die ervoor geleerd hebben.
TheSam schreef:Ik gebruik Glucosamine Complex, dat is homeopatisch en niet goedkoop, maar alles voor je paardje toch???
Succes!
Marielle88 schreef:mag ik even vragen.....is longeren slechter als gewoon dressuur rijden? ik dacht dat dat veel lichter werk was want er zit niemand en hij loopt hoe die wil...:S??