Dierenkliniek Meursing in Hazerswoude-dorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:55

Toen mijn (ex)bijrijdpaard kreupel werd is meursing regelmatig langsgeweest. Gips erop gezet en kijken of het dan iets zou worden. Een aantal verschillende diagnoses gesteld om er uiteindelijk achter te komen dat hij het toch niet wist. Toen hij terug kwam om het gips eraf te halen was had hij een aardig drankje op. Was bang dat hij te diep zou snijden.
Toen het arabje met erg mok stond heb ik zelfs een aantal keren moeten bellen op één dag om te vragen waar hij bleef. Meursing was het gewoon vergeten, lekker is dat.
Mijn paard gaat daar in ieder geval niet naar toe.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:50

meursing keurde mijn merri egoed en een ander keurde haar af....

Caroline81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:58

Als je je paard toch op de trailer zet kan je net zo goed doorrijden naar bodegraven bijvoorbeeld. Dat is met de A5-A4-N11 tegenwoordig nog maar 45 minuten vanuit haarlem-noord. Benthuizen is net zo lang rijden trouwens.
Niet dat ik nou perse bodegraven wil aanprijzen maar ik zou me niet blind staren op een paar kilometer meer of minder.
De ouwe meursing heeft Joplin trouwens gekeurd, op zich heeft hij dat goed gedaan behalve dat hij het blinde linkeroog over het hoofd heeft gezien.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:41

Uit mijn buurt gaat niemand naar Meursing, hoewel dat net zo ver is als Bodegraven of Van Schie in Wassenaar. Zegt voor mij al genoeg!