Steffie en Erik hebben mijn paard enorm geholpen. Mijn paard was een zielig hoopje, altijd zijn oren naar achter. Een paard die nooit blij was. Bij 7!!! artsen (ja dierenartsen) geweest. Kwam uiteindelijk bij nummer 8 (Eric) terecht. Hij kwam erachter dat de eerste halswervel scheef zat.
Mijn kat had altijd kale plekken. 1 maal bij erik geweest, hij is nooit meer kaal geweest. Hij bleek allergisch voor garnalen en dat zat in zijn voer. (hij krijgt het door de dierenartsen aanbevolen v. hills (science diet) al mijn katten (ik heb er totaal 5) deden het er super op, maar deze krijgt nu prins brokjes op advies van Erik, en het gaat perfect.
De fokker van mijn hond is er geweest, zeer lovend (hond had kale plekken zijn ook weg)
Kennissen zijn nu met een hond met artrose daar, ook zij zijn zeer gelukkig, merken na een consult al dat het beter gaat.
Met mijn nieuwe paard ben ik er preventief ook geweest, en dan zie je dat hij je niet aan het lijntje houdt, want hij is gewoon eerlijk.
Buiten dat, wat ik weleens vernomen heb is dat Erik je max 6 maal laat betalen voor een "kwaal", heeft hij vaker nodig, dan hoef je niet meer te betalen. Als iemand je aan het lijntje wil houden, dan zegt hij zoiets echt niet.
Wanneer hij je paard onderzoekt is hij er echt een uur mee bezig, een andere arts stelt de diagnose vaak binnen 5 minuten.
Kortom ik ben zeer onder de indruk van deze kliniek en hoop dat er heel veel mensen met paarden met problemen heengaan, want ik ben er van overtuigd dat hij voor veel van deze dieren en eigenaren wat kan betekenen. Hij voert uit waar hij voor gestudeerd heeft en uiteraard kan je niet alle dieren beter maken.
Flauw om een afgestudeerd dierenarts als kwakzalver af te schetsen, hij doet juist meer dan vele andere artsen, hij verdiept zich in diverse geneeswijzen en combineert het goede van deze diverse geneeswijzen.
kijk anders eens op zijn site www.holistischdierenarts.nl