Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:oh oliebol... dat is de pronutrin... met de kruiden doe ik inderdaad drie maanden...sorry niet goed gelezen...
is zeker een dure bedoening. ik ga de dierenarts maar is bellen of ik met dat pronutrin door moet gaan of moet stoppen. ik denk dat ik ook maar over ga op dat maagcomposium. ik zie nu na die 11 dagen pronutrin niet echt verschil. z'n mest lijkt wat dikker maar voor de rest
dan lijkt het me slimmer om verder te testen met iets natuurlijks en goedkopers dan met die pronutrin a 75 euro per 11 dagen.
vanity schreef:NU staat ze op een weiland met schokdraad en ze kan gewoon nergens meer luchtzuigen, ze ziet er beter uit en voelt zich ook beter. Is terug verdikt.
Dat is natuurlijk niet mogelijk voor iedereen, maar als je die mogelijkheid hebt...
. ik twijfelde eerst of het spul wel nut had bij hem. het zuigen leek minder te worden (hij deed het af en toe op stal, niet tijdens het eten en ik zag hem de laatste tijd vaker aan een paal in de wei hangen.) toen ik het idee had dat we de goede kant op gingen, begon hij er weer mee
. maar nu echt tijdens het eten. een paar happen brok en even een trek aan z'n voerbak. in de wei stond hij te eten, nam even een trek aan een paal en ging weer verder. in overleg met de dierenarts toch maar 2e bak erachteraan gedaan. deze bak is bijna leeg en ik heb hem tot nog toe niet in de wei zien zuigen. Pipo schreef:Als het met de drachtigheid te maken heeft, bel ik vanavond de hengstenboer nog