Hulp gevraagd. In laten slapen of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:38

Dat vind ik dan wel weer een intelligente opmerking van je polo13.
Wel een zinnig discussiepunt ook.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 20:56

Tegen de tijd dat een paard alleen maar gaat liggen moeilijk vooruitkomt ben je mijn inziens al veel te ver gegaan. Wanneer ben jij bedlegerig….dan ga je heel wat pijngrenzen door voordat het zover is. Ik vind dat voor een paard vallen onder onnodig lijden. En dat is voor iedereen anders. Waarom een leven rekken als het überhaupt pijn heeft wat niet meer weggaat, alleen maar erger wordt en het dier dus geen vooruitgang en vooruitzichten heeft. Dat is menselijk egoïsme. Onder het mom: hij heeft nog een paar fijne jaren…..vermenselijke heet dat.

QOC079

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-26 21:00

Nogmaals ik wil graag dit topic nu sluiten. Er gaat nu een hele andere discussie verder. Ik wil nu mijn verdriet verwerken. Graag wil ik jullie vragen om te stoppen met reageren. Wel bedankt voor alle vergelijkbare en steun reacties. Dank!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 21:06

QOC079 schreef:
Nogmaals ik wil graag dit topic nu sluiten. Er gaat nu een hele andere discussie verder. Ik wil nu mijn verdriet verwerken. Graag wil ik jullie vragen om te stoppen met reageren. Wel bedankt voor alle vergelijkbare en steun reacties. Dank!

Ik ben echt oprecht benieuwd wat je voor antwoorden hier had willen krijgen.

Je titel is letterlijk: hulp gevraagd, inslapen of niet?

Dan kan je van alles verwachten. Vanuit een neutrale kijk op de situatie en mensen die uit ervaring spreken. Mensen die voor en tegen zijn en vice versa.

QOC079

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-26 21:11

Waarom ga je nu nog door? Ik vraag of er nu gestopt kan worden met reageren. Ik heb hele waardevolle reacties gelezen met vergelijkbare situaties waar ik om vroeg, adviezen en steun. Vervolgens wordt er verder gediscussieerd over hoe een paard pijn laat zien en het oer instinkt van het paard. Zoals pol al zegt, dit is niet het topic om daar over door te gaan. Als je daar over verder wilt discussiëren wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Ik zit daar namelijk niet meer op te wachten om dat continu te lezen onder mijn situatie/topic. Ik wil nu graag mijn verdriet verwerken. Hierbij wil ik het laten.
Laatst bijgewerkt door QOC079 op 06-02-26 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 21:13

Begrijp ik het goed dat het dier al ingeslapen is? Zo ja, dan wil ik je veel sterkte wensen en lijkt het me inderdaad wijs om de discussie die ontstaan is in een ander topic voort te zetten.

QOC079

Re: Hulp gevraagd. In laten slapen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-26 21:13

Dankjewel Elisa.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 21:17

QOC079 schreef:
Waarom ga je nu nog door? Ik vraag of er nu gestopt kan worden met reageren. Ik heb hele waardevolle reacties gelezen met vergelijkbare situaties waar ik om vroeg, adviezen en steun. Vervolgens wordt er verder gediscussieerd over hoe een paard pijn laat zien en het oer instinkt van het paard. Zoals pol al zegt, dit is niet het topic om daar over door te gaan. Als je daar over verder wilt discussiëren wil ik je vragen om een nieuw topic te openen. Ik zit daar namelijk niet meer op te wachten om dat continu te lezen onder mijn situatie/topic. Ik wil nu graag mijn verdriet verwerken. Hierbij wil ik het laten.

Ik stel gewoon een vraag uit interesse. Dit is een openbaar forum, dus reageren en vragen stellen lijkt me niet vreemd. Ik vind de discussie niet irrelevant. Vervelend dat jij dat wel zo ervaart. Dat het verdrietig en lastig is dat begrijpt iedereen.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 21:18

Sterkte TS met wat jouw beslissing ook is (geweest)

QOC079

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-26 21:37

Lief. Dankjewel.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 22:05

Ik wil je ( nogmaals) heel veel sterkte wensen!

OleJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 23:34

Wat verdrietig, heel veel sterkte

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 11:31

Moderatoropmerking:
In overleg met de topicstarter hebben wij besloten dit topic te sluiten.