Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anjali schreef:Ik denk altijd wat voor het paard het beste zou zijn. Het paard heeft nu geen last, als je haar laat opereren krijgt ze wel een vervelende tijd met last. In feite alleen omdat je denkt haar dan duurder te kunnen verkopen, maar die winst is niet zeker. Je zei dat je niet wist dat ze ocd had tot die foto, en dat je niet zou laten opereren als het voor jezelf zou zijn. Alle medisch handelen geeft risico's en nu heb je een klinisch goed paard.
Janne1998 schreef:Update:
Ik heb de vraag voor een kostenplaatje uitgezet bij 2 klinieken, in Friesland zijn er helaas niet veel.
Bij de ene is een wachtlijst van zo’n 6 maanden (schrik ).
Nu de andere nog afwachten!
Nog een dierenarts gevraagd; de kans bestaat dat ze er last van kan krijgen maar dat hoeft niet perse. Operatie kan naderhand complicaties geven uiteraard kan het ook goed gaan! Hij adviseert om haar voor een lagere prijs te verkopen maar wel eerlijk verhaal er bij te zetten.
Art_Ificious schreef:Ik ga mee met bovenstaand. Ik vind de prijs zeker niet slecht aangezien ze klinisch goed is.
Wel een vraagje, hoe staat ze gestald? Krijgt ze voldoende vrije beweging?
Puur even nadenkend omdat er staat dat ze bij te weinig beweging spanning opbouwt.
Kan het dan misschien zijn dat door te lang stilstaan op stal het been met de OCD toch wat gaat irriteren en daar de spanning dan vandaan komt?
Art_Ificious schreef:Ik ga mee met bovenstaand. Ik vind de prijs zeker niet slecht aangezien ze klinisch goed is.
Wel een vraagje, hoe staat ze gestald? Krijgt ze voldoende vrije beweging?
Puur even nadenkend omdat er staat dat ze bij te weinig beweging spanning opbouwt.
Kan het dan misschien zijn dat door lang stilstaan op stal het been met de OCD toch wat gaat irriteren en daar de spanning dan vandaan komt?
Persoonlijk vind ik 5x per week rijden ook best veel, spieren hebben ook rust nodig.