Popstra schreef:Het verschil van opfok uitbaters met jarenlange ervaring is dat ze al minder snel schrikken van zoiets en het ook niet nodig vinden het groter te maken dan het is en al helemaal geen eigenaar onnodig ongerust willen maken. ( die wonen vaak ook ver weg)Ik denk dat deze koliek dus wel mee viel.
Ik heb zelf veel paarden in opfok gehad en nog steeds en die staan ver weg. Krijg ook niet bij elk wissewasje een bericht. Wil ik ook niet want ik kan er toch niks mee. En als er grotere behandelingen nodig zijn bellen ze wel want dan moeten ze je toestemming voor de DA hebben of iets gedaan kan worden.
Maar goed, ik heb 11 paarden en verloop, dan ga je daar zowiezo anders in staan met de jaren.
Gewoon daar melden dat je er met je neus bovenop wil blijven als er wat voor valt. Dat hoef je hier toch op Bokt niet te doen!?
Misschien heb je het niet gezien, maar TS stelde gewoon een vraag:
Citaat:
is het zo raar dat ik het graag direct wil weten als mijn paard wat heeft?
Ben nogal een drukte maker als het op haar aankomt en ben nu toch wel onzeker of ik goed doe aan deze plek.
Graag jullie mening
Waarom zou bokt daar niet de plek voor zijn?
Ik zou het ook zelf met de opfok bespreken. Maar zo te zien wilde ts weten of anderen het ook een rare gang van zaken vonden of dat zelf wat over reageert voordat ze het gesprek aan gaat?